W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Audyt wewnętrzny zlecony w zakresie zasadności ponoszenia kosztów uczestnictwa Polski w organizacjach międzynarodowych

Informacja o audycie zleconym dotyczącym uczestnictwa Polski w organizacjach międzynarodowych

Audyt wewnętrzny zlecony w zakresie zasadności ponoszenia kosztów uczestnictwa Polski w organizacjach międzynarodowych w kontekście uzyskania oszczędności budżetowych zrealizowany został na podstawie art. 293 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w terminie od dnia 15 kwietnia do dnia 30 maja 2014 r. Audytem objęto jednostki sektora finansów publicznych, które uczestniczą z ramienia Polski w organizacjach międzynarodowych i w których prowadzony jest audyt wewnętrzny przez audytora wewnętrznego zatrudnionego w jednostce lub usługodawcę.

Ww. audytem objętych zostało 115 jednostek sektora finansów publicznych, w tym ministerstwa, urzędy centralne oraz jednostki podległe i nadzorowane, partycypujące w organizacjach międzynarodowych.

Audyt został przeprowadzony na podstawie Założeń merytorycznych i organizacyjnych audytu wewnętrznego zleconego sporządzonych przy współpracy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz koordynującego zadanie Ministerstwa Finansów.

Celem ww. audytu zleconego było uzyskanie informacji na temat kosztów i korzyści uczestnictwa Polski w poszczególnych organizacjach międzynarodowych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.07.2020 15:21 Wojciech Jóźwicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Jóźwicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Audyt wewnętrzny zlecony w zakresie zasadności ponoszenia kosztów uczestnictwa Polski w organizacjach międzynarodowych 1.0 14.07.2020 15:21 Wojciech Jóźwicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}