W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja jednostki samorządu terytorialnego o środkach z Funduszu Pomocy otrzymanych na realizację dodatkowych zadań oświatowych według stanu na 31 grudnia 2023 r.

(aktualizacja z grudnia 2023 r.)

Stosownie do art. 50 ust. 5a w związku z art. 14 ust. 16 ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 1 marca 2024 r. informują Ministra Finansów, który przekazał środki z Funduszu Pomocy, o wysokości niewykorzystanych środków pochodzących z Funduszu według stanu na 31 grudnia 2023 r.

Informacja dotyczy wyłącznie wykorzystania środków z Funduszu Pomocy (bez odsetek) przekazanych od kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.

Informację składają wyłącznie te jednostki samorządu terytorialnego, które nie wykorzystały w pełnej wysokości środków z Funduszu Pomocy otrzymanych na realizację dodatkowych zadań oświatowych.

Podpisaną elektronicznie informację należy przesyłać na elektroniczną skrzynkę podawczą Ministerstwa Finansów:
/bx1qpt265q/SkrytkaESP

Zgodnie z przepisami art. 50 ust. 5a znowelizowanej ustawy, jednostki samorządu terytorialnego są zobowiązane do złożenia informacji do Ministra Finansów w zakresie wykorzystanych środków z Funduszu Pomocy w terminie do dnia:

  • 1 marca 2024 r.               - według stanu na dzień 31 grudnia 2023 r.,
  • 15 września 2024 r.        - według stanu na dzień 31 sierpnia 2024 r.

Wzór formularza elektronicznego do sporządzenia informacji według stanu na 31 sierpnia 2024 r. zostanie opublikowany w późniejszym terminie.

{"register":{"columns":[]}}