Komunikat nr 33 dotyczący przerw w dostępności usługi w systemie CRBR od dnia 6 września 2021 r.
W nawiązaniu do komunikatu nr 32 informujemy, że w dalszym ciągu występują zakłócenia w dostępności usług związanych z przesyłaniem zgłoszeń w systemie CRBR. Od dnia 6 września 2021 zakłócenia te mogą w szczególności manifestować się w postaci komunikatu serwera o „błędzie podczas komunikacji z usługą sieciową Profilu Zaufanego” w trakcie przygotowywania zgłoszenia.
Z tego powodu, na podstawie art. 60 ust. 3 ustawy AML, do biegu terminów, o których mowa w art. 60 ust. 1 ustawy AML nie wlicza się dni od 6 września 2021 r. do dnia opublikowania informacji o usunięciu problemów powodujących ww. zakłócenia.
Trwają prace majce na celu przywrócenie normalnego funkcjonowania systemu CRBR. Jednocześnie informujemy, że usługi w systemie CRBR związane z wyszukiwaniem informacji działają bez zakłóceń.
- Ostatnia modyfikacja:
- 09.09.2021 13:58 Marta Dyras
- Pierwsza publikacja:
- 09.09.2021 13:58 Marta Dyras