W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat nr 52 w sprawie możliwości zgłoszenia informacji o zauważonych niezgodnościach w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych

Informujemy, że przekazanie organowi właściwemu w sprawach Rejestru zauważonych rozbieżności w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych jest możliwe przy użyciu opcji „zgłoś rozbieżność”.

Czasowe umożliwienie przesyłania rozbieżności na e:mail crbr.help@mf.gov.pl zostanie wygaszone 31.12.2022 roku.

Zatem od 1.01.2023 roku nie będą analizowane zgłoszenia rozbieżności wysłane na skrzynkę e:mail.

Zachęcamy do zgłaszanie niezgodności poprzez dedykowane temu opcję „zgłoś rozbieżność”: Portal Podatkowy Usługi - ADCRBR (podatki.gov.pl)

Więcej informacji na stronie: Komunikat nr 45 dotyczący uruchomienia nowej wersji interfejsu graficznego do wypełniania formularzy na stronie WWW oraz API systemu teleinformatycznego CRBR - Ministerstwo Finansów - Portal Gov.pl

Komunikat nr 37 w sprawie zasad odnotowywania rozbieżności między informacjami zgromadzonymi w CRBR a ustalonymi przez instytucję obowiązaną informacjami o beneficjencie rzeczywistym klienta - Ministerstwo Finansów - Portal Gov.pl (www.gov.pl)

https://www.gov.pl/web/finanse/zgloszenie-niezgodnosci

https://www.gov.pl/web/finanse/zgloszenie-informacji-poprzez-opcje-zglos-uwage

 

 

{"register":{"columns":[]}}