W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Webinarium: Zasady i wymagania Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości (PZiPJ) – wprowadzenie (26 lutego 2021 r.)

11.03.2021

W dniu 26 lutego 2021 r. odbyło się webinarium inaugurujące Program wsparcia rozwoju zawodowego w zakresie kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych pt.: Progr@m Wiedza i umiejętności = kompetencje. Webinarium dedykowane było audytorom wewnętrznym i usługodawcom  z jednostek sektora finansów publicznych i miało na celu zapoznanie uczestników z zasadami i wymogami Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości stanowiącego integralną część zarządzania audytem wewnętrznym i będącego podstawą do oceny jego działalności.

Webinarium otworzyła Pani Joanna Stachura, Dyrektor Departamentu Efektywności Wydatków Publicznych i Rachunkowości, przedstawiając słuchaczom cel, zakres i założenia Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje.

Następnie pracownicy Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym – Pan Wojciech Ogiela, Pan Grzegorz Rozkosz i Pan Wojciech Jóźwicki zaprezentowali elementy i wymagania Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości w kontekście funkcji audytu wewnętrznego oraz odnoszące się do tego programu standardy audytu wewnętrznego. Na zakończenie prezentacji zostało wstępnie przedstawione użyteczne narzędzie, jakim jest formularz samooceny Quality@w, zastosowanie którego znacząco ułatwia audytorom wewnętrznym oraz usługodawcom realizację Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości. Szerzej o praktycznym wykorzystaniu tego narzędzia będzie mowa na kolejnych webinariach.

W drugiej części webinarium odbyła się sesja Q&A, podczas której na pytania uczestników odpowiadał Pan Wojciech Ogiela, Naczelnik Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym.

Ponadto ze względu na bardzo duże zainteresowanie pierwszym webinarium, dla zarejestrowanych osób, które nie zakwalifikowały się z powodu limitu miejsc, zorganizowaliśmy kolejne spotkanie o tej samej tematyce w dniu 5 marca br.

W obu webinariach uczestniczyli słuchacze z terenu całej Polski, podkreślając tym samym zasięg działań podejmowanych w ramach "Progr@mu..." Cieszy nas również fakt, że dużą część słuchaczy stanowiła grupa osób prowadzących audyt wewnętrznych w jednostkach samorządu terytorialnego.

Wyniki ankiet ewaluacyjnych wskazują, iż zdecydowana większość uczestników oceniła wydarzenia bardzo dobrze i dobrze. Ponadto słuchacze webinarium zarówno podczas spotkania jak i w ramach wystawianych ocen chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami oraz oczekiwaniami w odniesieniu do tematów przyszłych wydarzeń.

Dziękujemy Państwu za uczestnictwo w naszych wydarzeniach oraz za pozostawione opinie i komentarze. Cieszymy się, iż realizowany przez nas Progr@m staje się tak szybko przyjazną platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń.

Materiały

Prezentacja MF 26.02.2021
Prezentacja​_MF​_26022021.pdf 2.78MB
Uczestnicy webinarium - mapa
uczestnicy​_webinarium​_-​_mapa.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.03.2021 19:37 Grzegorz Rozkosz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Rozkosz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Webinarium: Zasady i wymagania Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości (PZiPJ) – wprowadzenie (26 lutego 2021 r.) 4.0 27.02.2024 15:33 Wojciech Jóźwicki
Webinarium: Zasady i wymagania Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości (PZiPJ) – wprowadzenie (26 lutego 2021 r.) 3.0 09.09.2021 14:22 Wojciech Jóźwicki
Webinarium: Zasady i wymagania Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości (PZiPJ) – wprowadzenie (26 lutego 2021 r.) 2.0 24.06.2021 14:40 Wojciech Jóźwicki
Webinarium: Zasady i wymagania Programu Zapewnienia i Poprawy Jakości (PZiPJ) – wprowadzenie 1.0 11.03.2021 19:37 Grzegorz Rozkosz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}