Zasady uczestnictwa w Progr@mie
W zakładce znajdują się informacje organizacyjne dla uczestników na temat uczestnictwa w webinariach realizowanych w ramach Progr@mu oraz instrukcje i informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Zasady uczestnictwa w webinariach organizowanych przez Ministerstwo Finansów w ramach Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje
I. Adresaci webinariów
Zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Finansów informacja o organizowanym webinarium będzie precyzować grupę/-y docelową/-e, do której/-ych dane webinarium jest adresowane. Webinaria mogą być skierowane do:
- wszystkich audytorów wewnętrznych i usługodawców prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych lub kierowników jednostek i osób zajmujących się tematyką kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych – webinaria „otwarte”;
- konkretnych grup osób, instytucji – webinaria „zamknięte”.
II. Rejestracja na webinarium
Zapis na webinarium odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, przy czym:
- w przypadku webinariów otwartych: Link do formularza rejestracyjnego będzie zamieszczany w informacji o organizowanym webinarium na stronie internetowej Ministerstwa Finansów (pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/komunikaty-audyt-kontrola).
- w przypadku webinariów zamkniętych, dedykowanych konkretnym odbiorcom: Link do formularza rejestracyjnego osoby zaproszone do udziału w webinarium otrzymają drogą e-mailową.
Informacje na temat przebiegu procesu rejestracji zawiera Instrukcja rejestracji, zamieszczona do pobrania poniżej.
III. Zasady uczestnictwa w webinariach
Maksymalna liczba uczestników webinarium organizowanego w ramach Progr@mu wynosi 500, przy czym platforma webinarowa nie nakłada ograniczeń na sam proces rejestracji, w związku z czym otrzymujemy liczbę zgłoszeń przewyższającą limit miejsc. W celu zwiększenia efektywności realizowanych działań i zapewnienia optymalnych rozwiązań w zakresie wykorzystania dostępnych zasobów przyjęty zostaje następujący tryb postępowania.
Kwalifikacja na webinarium:
- Kryterium kwalifikacji na webinarium jest grupa docelowa oraz kolejność zgłoszeń. W przypadku otrzymania zgłoszeń w liczbie znacznie przekraczającej limit miejsc, udział w webinarium będzie mogła wziąć w ramach danej grupy docelowej jedna osoba z jednej jednostki sektora finansów publicznych.
- Pozostałe osoby, w tym spoza grupy docelowej, będą kwalifikowane do udziału w webinarium w zależności od liczby pozostałych wolnych miejsc.
- Najpóźniej 3 dni przed wydarzeniem osoby zakwalifikowane otrzymają drogą mailową potwierdzenie wraz z linkiem dostępu do pokoju webinarowego, a osoby niezakwalifikowane – informację o wpisaniu na listę rezerwową.
- Niezakwalifikowane osoby z danej jednostki sektora finansów publicznych, mogą skorzystać z dostępu do udziału w webinarium przysługującemu pracownikowi jednostki, który otrzymał zaproszenie na webinarium (jeśli wyrazi on na to zgodę) i wziąć w nim udział grupowo, korzystając z jednego dostępu. Prosimy, aby fakt ten osoba zakwalifikowana zgłosiła na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl wskazując imię i nazwisko osoby, która będzie korzystała z jej dostępu.
Rezygnacja z udziału w webinarium:
- Jeśli osoba zakwalifikowana na webinarium, nie będzie mogła wziąć w nim udziału, zobowiązana jest powiadomić o rezygnacji najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie – umożliwi to skorzystanie z miejsca kolejnej osobie oczekującej na liście rezerwowej. Powiadomienie o rezygnacji należy wysłać na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl.
- Jeśli osoba zakwalifikowana na webinarium dwukrotnie nie weźmie udziału w webinarium i nie poinformuje o swojej rezygnacji, to w okresie 3 miesięcy nie będzie mogła uczestniczyć w kolejnych webinariach organizowanych w ramach Progr@mu.
Bardzo prosimy o przemyślaną rejestrację na webinaria oraz odpowiedzialne podejście do powyższych zasad.
IV. Warunki otrzymania zaświadczenia
Uczestnicy webinarium otrzymają zaświadczenia wystawione przez Ministerstwo Finansów, po zweryfikowaniu ich uczestnictwa przynajmniej w całej części zawierającej merytoryczną prezentację tematyki spotkania.
Osoby, które korzystając z jednego zaproszenia brały udział w webinarium grupowo mogą otrzymać zaświadczenie po przesłaniu przez bezpośredniego przełożonego w terminie do 3 dni roboczych po zrealizowanym webinarium na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl oświadczenia, że dana osoba brała w nim udział.
Uwaga! Oświadczenia przesłane po tym terminie nie będą uwzględniane.
Zaświadczenia potwierdzające udział w webinarium (wersja elektroniczna w pdf do druku) zostaną wysłane mailem najpóźniej w terminie 14 dni wraz z podsumowaniem spotkania oraz informacją gdzie można znaleźć materiały prezentowane na webinarium.
Uwaga! Zaświadczenia wystawiane są imiennie na podstawie danych uczestnika podanych w formularzu rejestracyjnym. Uprzejmie prosimy o ich dokładne sprawdzenie (wielkość liter, polskie znaki, łącznik bez spacji w nazwiskach dwuczłonowych). Proces generowania zaświadczeń jest zautomatyzowany i nie ma możliwości dokonywania indywidualnych korekt.
Kontakt
Dodatkowe informacje dotyczące organizowanych webinariów można uzyskać kierując zapytanie na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl lub anna.kolodziejczyk2@mf.gov.pl oraz pod numerem telefonu: (22) 694-33-25.
Poniżej zamieszczamy:
- Instrukcję rejestracji na webinaria organizowane przez Ministerstwo Finansów w ramach Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje na platformie ClickMeeting;
- Instrukcję dla uczestnika webinarium;
- Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Materiały
Instrukcja rejestracji na webinarium v5Instrukcja_rejestracji_na_webinarium_v5.pdf 0.77MB Instrukcja dla Uczestnika webinarium v9
Instrukcja_dla_Uczestnika_webinarium_v9_072024.pdf 0.40MB Klauzula informacyjna RODO - uczestnicy 2024
Klauzula_informacyjna_RODO_-_uczestnicy_2024.pdf 0.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.04.2021 15:11 Wojciech Jóźwicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wojciech Jóźwicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 18.0 | 03.09.2024 09:19 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 17.0 | 06.03.2024 07:54 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 16.0 | 28.02.2024 06:13 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 15.0 | 26.02.2024 10:30 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 14.0 | 21.02.2024 15:20 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 13.0 | 04.04.2023 11:03 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 12.0 | 31.01.2023 11:06 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 11.0 | 20.01.2023 12:04 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 10.0 | 14.11.2022 13:54 Grzegorz Rozkosz |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 9.0 | 25.03.2022 10:06 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 8.0 | 25.02.2022 14:17 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 7.0 | 31.01.2022 08:23 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 6.0 | 07.12.2021 13:38 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 5.0 | 02.11.2021 12:58 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 4.0 | 09.09.2021 14:23 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 3.0 | 31.08.2021 11:26 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 2.0 | 10.05.2021 12:07 Wojciech Jóźwicki |
Zasady uczestnictwa w Progr@mie | 1.0 | 22.04.2021 15:11 Wojciech Jóźwicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP