W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zasady uczestnictwa w Progr@mie

W zakładce znajdują się informacje organizacyjne dla uczestników na temat uczestnictwa w webinariach realizowanych w ramach Progr@mu oraz instrukcje i informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

4 logo - Ministerstwa Finansów, Programu szkoleniowego, Audytu wewnętrznego 2.0, Modelu kompetencyjnego

Zasady uczestnictwa w webinariach organizowanych przez Ministerstwo Finansów w ramach Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje

I.    Adresaci webinariów

Zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Finansów informacja o organizowanym webinarium będzie precyzować grupę/-y docelową/-e, do której/-ych dane webinarium jest adresowane. Webinaria mogą być skierowane do:

  • wszystkich audytorów wewnętrznych i usługodawców prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych lub kierowników jednostek i osób zajmujących się tematyką kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych – webinaria „otwarte”;
  • konkretnych grup osób, instytucji – webinaria „zamknięte”.

II.    Rejestracja na webinarium

Zapis na webinarium odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, przy czym:

  • w przypadku webinariów otwartych: Link do formularza rejestracyjnego będzie zamieszczany w informacji o organizowanym webinarium na stronie internetowej Ministerstwa Finansów (pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/komunikaty-audyt-kontrola).
  • w przypadku webinariów zamkniętych, dedykowanych konkretnym odbiorcom: Link do formularza rejestracyjnego osoby zaproszone do udziału w webinarium otrzymają drogą e-mailową.

Informacje na temat przebiegu procesu rejestracji zawiera Instrukcja rejestracji, zamieszczona do pobrania poniżej.

III.    Zasady uczestnictwa w webinariach

Maksymalna liczba uczestników webinarium organizowanego w ramach Progr@mu wynosi 500, przy czym platforma webinarowa nie nakłada ograniczeń na sam proces rejestracji, w związku z czym otrzymujemy liczbę zgłoszeń przewyższającą limit miejsc. W celu zwiększenia efektywności realizowanych działań i zapewnienia optymalnych rozwiązań w zakresie wykorzystania dostępnych zasobów przyjęty zostaje następujący tryb postępowania.

Kwalifikacja na webinarium:

  1. Kryterium kwalifikacji na webinarium jest grupa docelowa oraz kolejność zgłoszeń. W przypadku otrzymania zgłoszeń w liczbie znacznie przekraczającej limit miejsc, udział w webinarium będzie mogła wziąć w ramach danej grupy docelowej jedna osoba z jednej jednostki sektora finansów publicznych.
  2. Pozostałe osoby, w tym spoza grupy docelowej, będą kwalifikowane do udziału w webinarium w zależności od liczby pozostałych wolnych miejsc.
  3. Najpóźniej 3 dni przed wydarzeniem osoby zakwalifikowane otrzymają drogą mailową potwierdzenie wraz z linkiem dostępu do pokoju webinarowego, a osoby niezakwalifikowane – informację o wpisaniu na listę rezerwową.
  4. Niezakwalifikowane osoby z danej jednostki sektora finansów publicznych, mogą skorzystać z dostępu do udziału w webinarium przysługującemu pracownikowi jednostki, który otrzymał zaproszenie na webinarium (jeśli wyrazi on na to zgodę) i wziąć w nim udział grupowo, korzystając z jednego dostępu. Prosimy, aby fakt ten osoba zakwalifikowana zgłosiła na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl wskazując imię i nazwisko osoby, która będzie korzystała z jej dostępu.

Rezygnacja z udziału w webinarium:

  1. Jeśli osoba zakwalifikowana na webinarium, nie będzie mogła wziąć w nim udziału, zobowiązana jest powiadomić o rezygnacji najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie – umożliwi to skorzystanie z miejsca kolejnej osobie oczekującej na liście rezerwowej. Powiadomienie o rezygnacji należy wysłać na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl.
  2. Jeśli osoba zakwalifikowana na webinarium dwukrotnie nie weźmie udziału w webinarium i nie poinformuje o swojej rezygnacji, to w okresie 3 miesięcy nie będzie mogła uczestniczyć w kolejnych webinariach organizowanych w ramach Progr@mu.

Bardzo prosimy o przemyślaną rejestrację na webinaria oraz odpowiedzialne podejście do powyższych zasad.

IV.    Warunki otrzymania zaświadczenia

Uczestnicy webinarium otrzymają zaświadczenia wystawione przez Ministerstwo Finansów, po zweryfikowaniu ich uczestnictwa przynajmniej w całej części zawierającej merytoryczną prezentację tematyki spotkania.

Osoby, które korzystając z jednego zaproszenia brały udział w webinarium grupowo mogą otrzymać zaświadczenie po przesłaniu przez bezpośredniego przełożonego w terminie do 3 dni roboczych po zrealizowanym webinarium na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl oświadczenia, że dana osoba brała w nim udział.

Zaświadczenia potwierdzające udział w webinarium (wersja elektroniczna w pdf do druku) zostaną wysłane mailem najpóźniej w terminie 14 dni wraz z podsumowaniem spotkania oraz informacją gdzie można znaleźć materiały prezentowane na webinarium.


Kontakt

Dodatkowe informacje dotyczące organizowanych webinariów można uzyskać kierując zapytanie na adres: koordynacjaaw@mf.gov.pl lub anna.kolodziejczyk2@mf.gov.pl oraz pod numerem telefonu: (22) 694-33-25.

Poniżej zamieszczamy:

  • Instrukcję rejestracji na webinaria organizowane przez Ministerstwo Finansów w ramach Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje na platformie ClickMeeting;
  • Instrukcję dla uczestnika webinarium;
  • Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych

Materiały

Instrukcja rejestracji na webinarium v5
Instrukcja​_rejestracji​_na​_webinarium​_v5.pdf 0.77MB
Instrukcja dla Uczestnika webinarium v9
Instrukcja​_dla​_Uczestnika​_webinarium​_v9​_072024.pdf 0.40MB
Klauzula informacyjna RODO - uczestnicy 2024
Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_uczestnicy​_2024.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.04.2021 15:11 Wojciech Jóźwicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Jóźwicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 18.0 03.09.2024 09:19 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 17.0 06.03.2024 07:54 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 16.0 28.02.2024 06:13 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 15.0 26.02.2024 10:30 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 14.0 21.02.2024 15:20 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 13.0 04.04.2023 11:03 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 12.0 31.01.2023 11:06 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 11.0 20.01.2023 12:04 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 10.0 14.11.2022 13:54 Grzegorz Rozkosz
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 9.0 25.03.2022 10:06 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 8.0 25.02.2022 14:17 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 7.0 31.01.2022 08:23 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 6.0 07.12.2021 13:38 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 5.0 02.11.2021 12:58 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 4.0 09.09.2021 14:23 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 3.0 31.08.2021 11:26 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 2.0 10.05.2021 12:07 Wojciech Jóźwicki
Zasady uczestnictwa w Progr@mie 1.0 22.04.2021 15:11 Wojciech Jóźwicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}