Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS”
Celem projektu jest usprawnienie działania Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) i podniesienie jakości świadczonych przez nią usług, w szczególności poprzez stworzenie modelu organizacyjnego wykorzystującego wiedzę płynącą z relacji klienta z tą administracją, dostosowanie działań i świadczonych przez KAS usług do potrzeb klienta oraz podniesienie kompetencji pracowników KAS w zakresie zarządzania relacjami z klientami.
W projekcie planowane jest:
- przeprowadzenie badania w zakresie zachowań, potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcji klienta KAS, a także opracowanie metodologii prowadzenia tego typu badania w przyszłości;
- zdefiniowanie strategii i modelu zarządzania relacjami z klientem KAS, obejmujące opracowanie katalogu świadczonych usług, kanałów komunikacji i innych działań na styku z klientem KAS oraz wypracowanie ewentualnych zmian w tych usługach, jak również nowych rozwiązań;
- budowa narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami z klientem KAS, w tym utrzymującego bazę danych kontaktowych (teleadresowych) dla preferowanych kanałów komunikacji oraz posiadającego możliwości utrzymania i analizy informacji niezbędnych do odpowiedniej segmentacji podatników i tworzenia dla nich dedykowanych usług oraz wspierającego przeprowadzanie badań klientów;
- organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń i warsztatów w zakresie wdrożenia i stosowania modelu zarządzania relacjami z klientam KAS.
Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków europejskichw ramachProgramu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
Wartość projektu: 10 650 625,70 zł
w tym dofinansowanie ze środków europejskich: 8 976 347, 33 zł
Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie
Materiały
Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie maj - czerwiec 2023Harmonogram_udzielania_wsparcia_w_projekcie_maj_-_czerwiec_2023.pdf 0.74MB Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie luty - maj 2023
Harmonogram_udzielania_wsparcia_w_projekcie_luty_-_maj_2023.pdf 0.11MB Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie styczeń - luty 2023
Harmonogram_udzielania_wsparcia_w_projekcie_styczeń_-_luty_2023.pdf 0.11MB Harmonogram udzielania wsparcia
Harmonogram_udzielania_wsparcia.PDF 0.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.02.2019 13:24 Małgorzata Rojek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Kluczowych Podmiotów
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 5.0 | 15.05.2023 15:26 Dominik Łotyszonok |
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 4.0 | 14.02.2023 13:31 Małgorzata Rojek |
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 3.0 | 05.01.2023 11:56 Małgorzata Rojek |
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 2.0 | 22.09.2021 14:47 Małgorzata Rojek |
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 1.2 | 11.04.2019 09:38 Łukasz Zieliński |
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 1.1 | 13.02.2019 08:17 Małgorzata Rojek |
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” | 1.0 | 06.02.2019 13:24 Małgorzata Rojek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP