W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
logo Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój logo Rzeczpospolita Polska logo Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny

Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS”

Celem projektu jest usprawnienie działania Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) i podniesienie jakości świadczonych przez nią usług, w szczególności poprzez stworzenie modelu organizacyjnego wykorzystującego wiedzę płynącą z relacji klienta z tą administracją, dostosowanie działań i świadczonych przez KAS usług do potrzeb klienta oraz podniesienie kompetencji pracowników KAS w zakresie zarządzania relacjami z klientami.

W projekcie planowane jest:

  • przeprowadzenie badania w zakresie zachowań, potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcji klienta KAS, a także opracowanie metodologii prowadzenia tego typu badania w przyszłości;
  • zdefiniowanie strategii i modelu zarządzania relacjami z klientem KAS, obejmujące opracowanie katalogu świadczonych usług, kanałów komunikacji i innych działań na styku z klientem KAS oraz wypracowanie ewentualnych zmian w tych usługach, jak również nowych rozwiązań;
  • budowa narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami z klientem KAS, w tym utrzymującego bazę danych kontaktowych (teleadresowych) dla preferowanych kanałów komunikacji oraz posiadającego możliwości utrzymania i analizy informacji niezbędnych do odpowiedniej segmentacji podatników i tworzenia dla nich dedykowanych usług oraz wspierającego przeprowadzanie badań klientów;
  • organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń i warsztatów w zakresie wdrożenia i stosowania modelu zarządzania relacjami z klientam KAS.

Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków europejskichw ramachProgramu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Wartość projektu: 10 650 625,70 zł

w tym dofinansowanie ze środków europejskich: 8 976 347, 33 zł

 

Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie

Materiały

Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie maj - czerwiec 2023
Harmonogram​_udzielania​_wsparcia​_w​_projekcie​_maj​_-​_czerwiec​_2023.pdf 0.74MB
Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie luty - maj 2023
Harmonogram​_udzielania​_wsparcia​_w​_projekcie​_luty​_-​_maj​_2023.pdf 0.11MB
Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie styczeń - luty 2023
Harmonogram​_udzielania​_wsparcia​_w​_projekcie​_styczeń​_-​_luty​_2023.pdf 0.11MB
Harmonogram udzielania wsparcia
Harmonogram​_udzielania​_wsparcia.PDF 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.02.2019 13:24 Małgorzata Rojek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Kluczowych Podmiotów
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 5.0 15.05.2023 15:26 Dominik Łotyszonok
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 4.0 14.02.2023 13:31 Małgorzata Rojek
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 3.0 05.01.2023 11:56 Małgorzata Rojek
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 2.0 22.09.2021 14:47 Małgorzata Rojek
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 1.2 11.04.2019 09:38 Łukasz Zieliński
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 1.1 13.02.2019 08:17 Małgorzata Rojek
Projekt Ministerstwa Finansów „Zarządzanie relacjami z klientem KAS” 1.0 06.02.2019 13:24 Małgorzata Rojek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}