Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych
W związku z nowelizacją Kodeksu postępowania administracyjnego, od 5 października 2021 roku nie rozpatrujemy wniosków złożonych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Skuteczne doręczenie pism możliwe jest na jeden z dwóch sposobów:
1) w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, pocztą lub osobiście, na adres: ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa;
2) w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na adres skrytki ePUAP. Więcej informacji nt. elektronicznej skrzynki podawczej: https://www.gov.pl/web/paa/elektroniczna-skrzynka-podawcza
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanisław Janikowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 5.0 | 30.01.2024 15:49 Jarosław Chilmon |
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 4.0 | 30.01.2024 15:38 Jarosław Chilmon |
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 3.0 | 26.07.2022 14:42 Elżbieta Zalewska |
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 2.0 | 17.05.2022 12:27 Elżbieta Zalewska |
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 1.0 | 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP