Skargi i wnioski
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez Państwową Agencję Atomistyki, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Uprzejmie informujemy, iż obowiązujące przepisy nie pozwalają na składanie skarg i wniosków drogą telefoniczną.
Jak mogę złożyć skargę bądź wniosek?
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- w Kancelarii Państwowej Agencji Atomistyki, Warszawa ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
- listownie na adres: Państwowa Agencja Atomistyki, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa z dopiskiem „Skarga/wniosek”;
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP);
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kancelaria@paa.gov.pl
- ustnie do protokołu: w wyznaczonych godzinach:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15 bezpośrednio u wyznaczonych pracowników Biura Polityk Strategicznych i Współpracy Międzynarodowej, z możliwością uprzedniego ustaleniu terminu drogą telefoniczną;
- w każdy poniedziałek w godzinach 15.30– 17.30 podczas dyżuru Prezesa lub upoważnionego członka kierownictwa po uprzednim zgłoszeniu się osoby wnoszącej skargę w sekretariacie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki
Informujemy, że w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju dyżury oraz przyjmowanie skarg do protokołu zostają zawieszone do odwołania.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, Urząd wzywa wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
Co muszę zawrzeć w skardze lub wniosku?
Skarga musi zawierać imie i nazwisko oraz adres wnoszącego skargę.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego nie podlegają rozpoznaniu.
Ile trwa rozpoznawanie skargi lub wniosku?
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od zgłoszenia skargi lub wniosku.
- Pierwsza publikacja:
- 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanisław Janikowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 3.0 | 30.01.2024 15:41 Jarosław Chilmon |
Skargi i wnioski | 2.0 | 16.03.2022 13:26 Agnieszka Mąkosa |
Skargi i wnioski | 1.0 | 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP