Ogłoszenie nr 101754 z 01.07.2022 r. Inspektor do spraw obsługi informatycznej w Wydziale Administracyjno-Informatycznym, Departament Budżetowo-Organizacyjny
01.07.2022
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17
Ogłoszenie nr 101754/ 01.07.2022
Dołącz do nas jako:
Inspektor
Do spraw: obsługi informatycznej w Wydziale Administracyjno-Informatycznym, Departament Budżetowo-Organizacyjny
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Miejsce pracy
Warszawa
Ul. Bonifraterska 17
Ważne do 27 lipca 2022 r.
Czym będziesz się zajmować – osoba na tym stanowisku:
- zapewnia dostępność działania wdrożonych systemów informatycznych, w tym administruje stacjami klienckimi i kontami użytkowników w środowisku domenowym Active Directory oraz administruje systemami informatycznymi w warstwie aplikacji, weryfikuje prawidłowość utworzenia kopii bezpieczeństwa we współpracy z Administratorem Kopii Bezpieczeństwa
- obsługuje zgłoszenia IT, w tym wspiera użytkowników systemów informatycznych, oprogramowania, aplikacji, sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych – Helpdesk
- przygotowuje analizy potrzeb i wymagań w obszarze zabezpieczenia sprzętowego; przygotowuje wymagania techniczno-funkcjonalne, określa wartości szacunkowe oraz bierze czynny udział w przeprowadzonych procedurach zakupowych, w tym powoływanych komisjach przetargowych
- przygotowuje, konfiguruje oraz instaluje stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadza doraźne szkolenia z zakresu obsługi aplikacji biurowych
- współpracuje z podmiotami zewnętrznymi, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych
- sprawuje opiekę nad zasobami informatycznymi (w tym urządzeniami, oprogramowaniem i licencjami); uaktualnia rejestr sprzętów informatycznych oraz oprogramowania i licencji oraz prowadzi zapisy z wykonanych prac
- uczestniczy w prowadzeniu spraw z zakresu cyberbezpieczeństwa urzędu oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego, w tym w opracowaniu rozwiązań bezpieczeństwa na podstawie wyników analizy ryzyka
- współpracuje przy opracowywaniu kierunków rozwoju teleinformatycznego Państwowej Agencji Atomistyki; uczestniczy w pracach projektowo-wdrożeniowych w zakresie wprowadzanych nowych rozwiązań informatycznych oraz rozwoju użytkowanych systemów teleinformatycznych i oprogramowania
Kogo poszukujemy
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w obszarze informatyki
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych oraz RODO
- znajomość zagadnień i standardów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego systemów informatycznych
- znajomość nowych rozwiązań i trendów rynku IT
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
- umiejętność skutecznej komunikacji
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dyspozycyjność
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: średnie o profilu informatycznym lub elektronicznym
- Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji państwowej w obszarze informatyki
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
- Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Realizacja zadań związana:
- ze stresem związanym z kontaktami z upoważnionymi przedstawicielami umów konserwacyjno-serwisowych związany z niedotrzymywaniem czasów reakcji, okresów napraw i konserwacji,
- z zagrożeniem korupcją.
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, posiada wejście z poziomu „0”. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości, windy oraz (na wybranych poziomach budynku) łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.
- Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, opisy stanowisk pracy, zakresy czynności, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.
- Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów na kolejny etap naboru.
- Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
- Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert
2. Rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzeniem wiedzy merytorycznej i wymagań wskazanych w ogłoszeniu o pracę
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 27 lipca 2022
na adres:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Inspektor DBO/WAI (101754)”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 5562895
- Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.