Ogłoszenie nr 110345 z 14.11.2022 r. Specjalista do spraw obsługi stacji pomiarowych krajowego systemu wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych w Wydziale Monitoringu i Prognozowania, Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych
14.11.2022
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17
Ogłoszenie nr 110345 / 14.11.2022
Dołącz do nas jako:
Specjalista
Do spraw: obsługi stacji pomiarowych krajowego systemu wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych w Wydziale Monitoringu i Prognozowania, Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Miejsce pracy
Warszawa Ul. Bonifraterska 17
Ważne do 14 grudnia 2022 r.
Czym będziesz się zajmować – osoba na tym stanowisku:
- uczestniczy w analizowaniu i ocenie pod względem jakości, bezpieczeństwa, niezawodności i przydatności różnych rodzajów stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych – Permanent Monitoring Stations (PMS) różnych producentów pod kątem realizacji programu PPEJ
- uczestniczy w analizie i ocenie działania sieci stacji PMS oraz optymalizacji wielokierunkowej sieci, w tym udział w wyborze terenu pod stacje PMS oraz w posadawianiu i uruchamianiu stacji PMS w terenie pod kątem realizacji programu PPEJ
- uczestniczy w zarządzaniu siecią przesyłową danych ze stacji PMS pod względem funkcjonalnym, bezpieczeństwa informatycznego i przeciwdziałania możliwym atakom terrorystycznym pod kątem realizacji programu PPEJ
- uczestniczy w kalibrowaniu sond radiometrycznych stacji PMS w terenie oraz wzorcowaniu sond stacji PMS w laboratoriach wzorcujących
- wspiera w opiniowaniu oraz uczestniczy w przygotowywaniu aktów prawnych, a także wymagań i standardów międzynarodowych w zakresie pomiarów środowiskowych promieniowania jonizującego
- uczestniczy w opiniowaniu raportów z realizacji zadań istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej ze szczególnym uwzględnieniem programu PPEJ
- współpracuje z jednostkami organizacyjnymi oraz służbami krajowymi i zagranicznymi, w celu realizacji porozumień i zobowiązań PAA w zakresie pomiarów środowiskowych promieniowania jonizującego
- uczestniczy w obsłudze komputerowych systemów wspomagania decyzji służących do wykonywania prognoz i analiz rozwoju sytuacji radiacyjnej kraju oraz zagrożenia ludności i środowiska na wypadek zdarzenia radiacyjnego w obiektach jądrowych, w tym programów analizujących poprawność i bezpieczeństwo przesyłu wyników pomiarowych pobieranych ze stacji PMS z uwzględnieniem programu PPEJ
Kogo poszukujemy
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe inżynierskie na kierunkach elektronicznych
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
- szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność projektowania i analizy układów elektronicznych analogowych i cyfrowych, w tym w technikach grubowarstwowych
- umiejętność programowania w językach niskiego rzędu (mnemoniki), oraz powłokach systemowych na platformach Windows, Linux, BSD i w językach wyższego rzędu (np. C++ lub podobne)
- znajomość oprogramowania sieciowego w tym VPN, IPS/IDS oraz BIND na platformach Linux lub BSD
- umiejętność obsługi baz danych
- znajomość zagadnień zbierania danych z układów rozproszonych
- umiejętność wykonywania instalacji terenowych układów elektronicznych i ich zabezpieczenia
- znajomość zagadnień realizacji instalacji światłowodowych i kablowych niskiego napięcia
- znajomość zagadnień bezpieczeństwa transferu danych, oraz zabezpieczenia systemów komputerowych przed nieuprawnionymi informacjami.
- dobra znajomość pakietów biurowych na platformy Windows i Linux
- umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
- wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z ochroną radiologiczną
- kurs na inspektora ochrony radiologicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - B2
- znajomość ustawy – Prawo Atomowe oraz wydanych do niej aktów wykonawczych
- znajomość prawa międzynarodowego w dziedzinie ochrony radiologicznej
- umiejętność programowania macierzy FPGA
- wiedza z zakresu ochrony radiologicznej
Co oferujemy
- ruchomy czas pracy
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
- dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, w tym na prowadzeniu prac projektowych i analitycznych funkcjonowania stacji PMS i sieci stacji PMS, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Realizacja zadań związana z:
- wysiłkiem fizycznym;
- pracą w terenie;
- nietypowymi godzinami pracy;
- krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi;
- częstą obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa);
- częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, posiada wejście z poziomu „0”. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.
- Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, opisy stanowisk pracy, zakresy czynności, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.
- Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów na kolejny etap naboru.
- Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
- Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Etapy naboru:
Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert.
Etap II - pisemny sprawdzian wiedzy - test (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie o posiadaniu Prawo jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym B2
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - kurs na inspektora ochrony radiologicznej
Aplikuj do 14 grudnia 2022
na adres:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Specjalista CEZAR/WMP (110345)”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 5562895
- Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.