Ogłoszenie nr 123311 z 03.07.2023 r. Starszy Specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Zamówień i Administracji w Biurze Dyrektora Generalnego
03.07.2023
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
00-400 Warszawa Ul. Nowy Świat 6/12
Ogłoszenie nr 123311/ 03.07.2023
Dołącz do nas jako:
Starszy Specjalista
Do spraw: zamówień publicznych w Wydziale Zamówień i Administracji, Biuro Dyrektora Generalnego
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Miejsce pracy
Warszawa
Ul. Nowy Świat 6/12
Ważne do 20 lipca 2023 r.
Czym będziesz się zajmować – osoba na tym stanowisku
- organizuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowania zakupowe, z zastosowaniem trybów i form określonych przepisami prawa. Przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych i postępowania zakupowe; obsługuje formalnie i administracyjnie postępowania o udzielanie zamówień publicznych (w tym postępowania zakupowe); uczestniczy w prowadzeniu rejestru zamówień publicznych
- uczestniczy w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza (kompletuje i prowadzi dokumentację postępowania) oraz członka komisji przetargowych w celu zapewnienia sprawnego i prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych
- wspiera pracowników komórek organizacyjnych PAA w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; opiniuje i weryfikuje pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami Kodeksu cywilnego oraz zarządzeniami Dyrektora Generalnego PAA (wniosków, wyboru trybów i form prowadzenia postępowań, projektów ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, opisów przedmiotów zamówienia, szacunków, projektów umów)
- uczestniczy w procesie planowania zamówień publicznych (zbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych PAA, sporządzanie planu zakupów i planu postepowań o udzielenie zamówień oraz przygotowanie zmian do planów, monitorowanie realizacji planów)
- współpracuje z centralnym zamawiającym oraz komórkami organizacyjnymi PAA w zakresie przygotowania i prowadzenia zamówień centralnych i zamówień wspólnych
- monitoruje zmiany przepisów z zakresu zamówień publicznych, uczestniczy w opracowywaniu projektów zmian przepisów wewnętrznych w celu zagwarantowania zgodności regulacji wewnętrznych z przepisami powszechnie obowiązującymi; monitoruje i analizuje bieżące orzecznictwo w zakresie zamówień publicznych w szczególności orzeczeń KIO, sądów krajowych, opinii UZP oraz wyników kontroli UZP a także publikowanych przez UZP informatorów oraz przekazuje informacje pracownikom PAA
- sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach publicznych, sporządza informacje dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych instytucji zewnętrznych, uczestniczy w postepowaniach odwoławczych, opiniuje akty prawne związane z obszarem zamówień publicznych
- przygotowuje umowy z zakresu działania wydziału zamówień i administracji oraz sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją wskazanych przez przełożonego umów
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat, w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych
- Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny w zakresie zobowiązań
- Wiedza specjalistyczna z obszaru zamówień publicznych, w szczególności z prowadzenia postepowań o udzielanie zamówień publicznych
- Rzetelność i terminowość
- Komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego formułowania myśli w mowie i na piśmie
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność negocjacji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu
- Umiejętność obsługi ogólnodostępnej platformy e-Zamówienia
- Umiejętność obsługi systemu klasy EZD oraz umiejętność prowadzenia spraw w systemie klasy EZD
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych w formie elektronicznej
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Wiedza z zakresu zarządzania zakupami i metod (technik) realizowania zakupów
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
- Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Realizacja zadań związana z:
- zagrożenie korupcją
- stresem związanym z kontaktami z uczestnikami postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i postępowań zakupowych
Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.
- Wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.
- Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów niezbędnych na kolejny etap naboru.
- Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
- Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mai
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert
2. Pisemny sprawdzian wiedzy - test (w przypadku, gdy mniej niż 8 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzania tego etapu)
3. Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych
Aplikuj do 20 lipca 2023 r.
na adres:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Starszy Specjalista BDG/WZA (123311)”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 5562895
- Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
- Pierwsza publikacja:
- 03.07.2023 00:05 Magdalena Szczepaniak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Magdalena Szczepaniak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie nr 123311 z 03.07.2023 r. Starszy Specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Zamówień i Administracji w Biurze Dyrektora Generalnego | 2.0 | 03.07.2023 13:03 Magdalena Szczepaniak |
Ogłoszenie nr 123111 z 03.07.2023 r. Starszy Specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Zamówień i Administracji w Biurze Dyrektora Generalnego | 1.0 | 03.07.2023 00:05 Magdalena Szczepaniak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP