Ogłoszenie nr 77474 Główny Specjalista w Biurze Polityk Strategicznych i Współpracy Międzynarodowej, w Zespole ds. Informacji i Komunikacji
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17
Ogłoszenie nr 77474 / 24.04.2021
Główny Specjalista w Biurze Polityk Strategicznych i Współpracy Międzynarodowej, w Zespole ds. Informacji i Komunikacji
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy
Warszawa
Ul. Bonifraterska 17
Ważne do 4 maja 2021 r.
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Zarządza projektami informacyjnymi i promocyjnymi, w tym koordynuje współpracę z mediami i innymi podmiotami administracji publicznej w zakresie informowania o bezpieczeństwie jądrowym i ochronie radiologicznej - organizuje i koordynuje prace nad projektem, przygotowuje materiały programowe i dokumenty do przeprowadzenia zamówienia publicznego (wnioski, umowy), współpracuje z partnerami zewnętrznymi
- Administruje stroną internetową Państwowej Agencji Atomistyki oraz kontami w serwisach społecznościowych - dba o ich prawidłowe funkcjonowanie, zarządza publikacjami i uprawnieniami dostępu, opracowuje plany działań i rozbudowy
- Koordynuje wypełnianie obowiązków Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki wynikających z podlegania nadzorowi ministra właściwego do spraw klimatu, w szczególności sporządzania planu działalności oraz sprawozdań z działalności
- Redaguje informacje i komunikaty dla ludności, w tym na potrzeby strony internetowej Państwowej Agencji Atomistyki
- Współpracuje z partnerami zagranicznymi w zakresie komunikacji społecznej w obszarze prowadzonym przez dozory jądrowe
- Udostępnia informację publiczną, w tym koordynuje udostępnianie informacji publicznej poprzez Biuletyn Informacji Publicznej
- Przygotowuje oraz rozpowszechnia materiały promocyjne i publikacje edukacyjne
- Współpracuje z innymi organami administracji publicznej w zakresie informowania o działaniach urzędu, usługach dla obywateli realizowanych przez urząd oraz danych posiadanych przez urząd
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze dziennikarstwa, komunikacji społecznej, współpracy z mediami, promocji
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym
- znajomość mediów społecznościowych
- znajomość rynku mediów
- znajomość trendów w public relations i kreacji skuteczna komunikacja wizerunku urzędu
- znajomość przepisów o udostępnianiu informacji publicznej
- znajomość przepisów o zamówieniach publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy w administracji publicznej
- znajomość prawa prasowego
- znajomość Programu Polskiej Energetyki Jądrowej
- znajomość zagadnień bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej
- znajomość programów do samodzielnego tworzenia i edytowania materiałów graficznych i video
- znajomość programów do składania materiałów tekstowych
- znajomość obsługi systemów CMS opartych na WYSWIG
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Naszym pracownikom oferujemy dodatkowo:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, w tym staże i szkolenia zagraniczne, dofinansowanie do kursów językowych
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wieloletnią pracę
Dostępność
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych
Budynek posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku.
Dodatkowe informacje
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@paa.gov.pl
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki / kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki / kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA:
http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert
2. Rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca (ew. online) (m.in. sprawdzenie umiejętności kandydata komunikowania się w języku angielskim)