W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie nr 96052 z 31.03.2022 r. Referendarz do spraw obsługi stacji pomiarowych krajowego systemu wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych w Wydziale Monitoringu i Prognozowania, Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych

31.03.2022

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17

Ogłoszenie nr 96052/ 31.03.2022

Dołącz do nas jako:

Referendarz

Do spraw: obsługi stacji pomiarowych krajowego systemu wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych w Wydziale Monitoringu i Prognozowania, Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Liczba stanowisk 1

Wymiar etatu 1

Miejsce pracy

Warszawa, Ul. Bonifraterska 17

Ważne do 29 kwietnia 2022 r.

Czym będziesz się zajmować – osoba na tym stanowisku:

  • uczestniczy w analizowaniu i ocenie pod względem jakości, bezpieczeństwa, niezawodności i przydatności różnych rodzajów stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych – Permanent Monitoring Stations (PMS) różnych producentów pod kątem realizacji programu PPEJ
  • uczestniczy w analizie i ocenie działania sieci stacji PMS oraz optymalizacji wielokierunkowej sieci, w tym udział w wyborze terenu pod stacje PMS oraz w posadawianiu i uruchamianiu stacji PMS w terenie pod kątem realizacji programu PPEJ
  • uczestniczy w zarządzaniu siecią przesyłową danych ze stacji PMS pod względem funkcjonalnym, bezpieczeństwa informatycznego i przeciwdziałania możliwym atakom terrorystycznym pod kątem realizacji programu PPEJ
  • uczestniczy w kalibrowaniu sond radiometrycznych stacji PMS w terenie oraz wzorcowaniu sond stacji PMS w laboratoriach wzorcujących
  • wspiera merytorycznie w opiniowaniu oraz uczestniczy w przygotowywaniu aktów prawnych, a także wymagań i standardów międzynarodowych w zakresie pomiarów środowiskowych promieniowania jonizującego
  • uczestniczy w opiniowaniu raportów z realizacji zadań istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej ze szczególnym uwzględnieniem programu PPEJ
  • współpracuje z jednostkami organizacyjnymi oraz służbami krajowymi i zagranicznymi, w celu realizacji porozumień i zobowiązań PAA w zakresie pomiarów środowiskowych promieniowania jonizującego
  • uczestniczy w obsłudze komputerowych systemów wspomagania decyzji służących do wykonywania prognoz i analiz rozwoju sytuacji radiacyjnej kraju oraz zagrożenia ludności i środowiska na wypadek zdarzenia radiacyjnego w obiektach jądrowych, w tym programów analizujących poprawność i bezpieczeństwo przesyłu wyników pomiarowych pobieranych ze stacji PMS z uwzględnieniem programu PPEJ

Kogo poszukujemy

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe inżynierskie na kierunkach elektronicznych
  • szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność projektowania i analizy układów elektronicznych analogowych i cyfrowych, w tym w technikach grubowarstwowych
  • umiejętność programowania w językach niskiego rzędu (mnemoniki), oraz powłokach systemowych na platformach Windows, Linux, BSD i w językach wyższego rzędu (np. C++ lub podobne)
  • znajomość oprogramowania sieciowego w tym VPN, IPS/IDS oraz BIND na platformach Linux lub BSD
  • umiejętność obsługi baz danych
  • znajomość zagadnień zbierania danych z układów rozproszonych
  • umiejętność wykonywania instalacji terenowej układów elektronicznych i ich zabezpieczenia
  • znajomość zagadnień realizacji instalacji światłowodowych i kablowych niskiego napięcia
  • znajomość zagadnień bezpieczeństwa transferu danych, oraz zabezpieczenia systemów komputerowych przed nieuprawnionymi informacjami.
  • dobra znajomość pakietów biurowych na platformy Windows, Linux i BSD
  • umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
  • wiedza z zakresu ochrony radiologicznej
  • odporność na stres
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z ochroną radiologiczną
  • kurs na inspektora ochrony radiologicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - B2
  • znajomość ustawy – Prawo Atomowe oraz wydanych do niej aktów wykonawczych
  • znajomość prawa międzynarodowego w dziedzinie ochrony radiologicznej
  • umiejętność programowania macierzy FPGA

Co oferujemy

  • ruchomy czas pracy
  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
  • dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, w tym na prowadzeniu prac projektowych i analitycznych funkcjonowania stacji PMS i sieci stacji PMS, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.

Realizacja zadań związana z:

  • wysiłkiem fizycznym;
  • pracą w terenie;
  • nietypowymi godzinami pracy – równoważny system czasu pracy;
  • krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi;
  • częstą obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa);
  • częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz

Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, posiada wejście z poziomu „0”. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Dodatkowe informacje

  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • w przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.
  • CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.
  • złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów niezbędnych na kolejny etap naboru.
  • za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
  • kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
  • prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

Etapy naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert.

Etap II - pisemny sprawdzian wiedzy - test (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu Prawo jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym B2
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - kurs na inspektora ochrony radiologicznej

 

Aplikuj do 29 kwietnia 2022

na adres:

Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Referendarz CEZAR/WMP (96052)”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 5562895

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

{"register":{"columns":[]}}