I spotkanie Rady Użytkowników
13.06.2018
Podczas spotkania przedstawiono założenia i cele projektu „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”.
13 czerwca 2018 r. w siedzibie Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej w Warszawie przy ul. Kolskiej 12 odbyło się I spotkanie Rady Użytkowników EZD RP zorganizowane w ramach „Projektu wspierającego przygotowanie projektu pozakonkursowego w Działaniu 2.2 POPC pn. EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Podczas spotkania przedstawione zostały założenia i cele projektu EZD RP oraz prace przygotowawcze zmierzające do uruchomienia przedsięwzięcia, w tym m.in. istotna rola i zadania Rady Użytkowników EZD RP.
W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele następujących instytucji - członkowie Rady Użytkowników EZD RP
- Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- Ministerstwa Edukacji Narodowej,
- Ministerstwa Finansów,
- Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
- Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi,
- Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych,
- Naczelnego Sądu Administracyjnego,
- Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Biura Rzecznika Praw Obywatelskich,
- Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
- Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej,
- Urzędu Transportu Kolejowego,
- Narodowego Funduszu Zdrowia,
- Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.