Wersja demonstracyjna
Bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją to narzędzie awansu cyfrowego dla wszystkich podmiotów publicznych. Skorzystaj z udostępnionej w formie usługi chmurowej wersji demonstracyjnej i sprawdź, jak działa EZD RP. Przetestuj samodzielnie możliwości poszczególnych modułów i funkcji systemu, a także poznaj mechanizm jego działania.
Co jest potrzebne
Korzystanie z Demo EZD RP wymaga dostępu do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej zainstalowanej na komputerze z systemem operacyjnym Windows. Należy także zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności serwisu. Aby edytować pliki dostępne w EZD RP oraz skanować dokumenty, konieczne jest zainstalowanie darmowych aplikacji FileMonitor oraz QuickScan. Ich najnowsze wersje pobierzesz z Podręcznika użytkownika EZD RP (https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/).
Jak się zalogować
Do Demo EZD RP można zalogować się za pomocą jednego z udostępnionych loginów i haseł dla określonej roli w systemie (szczegóły niżej). Konta te mogą być też użyte do testowania pracy w zastępstwie. Trzykrotne wprowadzenie nieprawidłowego loginu lub hasła blokuje opcję logowania do systemu. W takiej sytuacji należy odczekać minimum pięć minut i użyć do logowania prawidłowych danych lub skorzystać z innego konta.
Zapamiętaj!
Wiele osób może w tym samym czasie logować się na dowolnie wybrane konto (rolę) i niezależnie z niego korzystać. Inne osoby przez pewien czas mogą widzieć dane, które wprowadzasz. W każdej godzinie parzystej Demo jest automatycznie przywracane do stanu początkowego. Podczas tej operacji zostaniesz automatycznie wylogowany.
Jak używać demo
Osoby pracujące w Demo EZD RP mogą wykonywać większość czynności kancelaryjnych, wprowadzać dane oraz zapisywać w systemie dokumenty. Udostępniona konfiguracja aplikacji jest identyczna dla wszystkich użytkowników. Obejmuje pełną przykładową strukturę organizacyjną i umożliwia pracę na trzech stanowiskach: pracownika kancelarii/sekretariatu, pracownika merytorycznego i kierownika komórki organizacyjnej.
Po wybraniu stanowiska (roli) można m.in.: rejestrować korespondencję wpływającą (dokumentacja papierowa oraz elektroniczna), uzupełniać metadane przesyłek wpływających, tworzyć odwzorowania cyfrowe, obsługiwać składy chronologiczne i korespondencję wychodzącą oraz uzupełniać bazy kontaktów.
Możliwe jest też rozdzielanie korespondencji, zakładanie i współdzielenie spraw, zarządzanie nimi, tworzenie i edycja dokumentów w sprawie, przekazywanie dokumentów do akceptacji lub podpisu przełożonego, udostępnianie dokumentów do wiadomości lub w trybie zadania do realizacji. W sekcji Materiały znajdziesz plik do pobrania zawierający listę czynności możliwych do realizacji na udostępnionych kontach, dane adresatów wprowadzonych już do bazy kontaktów, a także informacje na temat jednolitego rzeczowego wykazu akt (JRWA).
Konta testowe
Pracownicy kancelarii
- Zofia Śląska (login: zofias)
- Zofia Podkarpacka (login: zofiap)
Pracownicy merytoryczni
- Roman Mazowiecki (login: romanm)
- Aleksandra Dolnośląska (login: aleksandrad)
Kierownicy
- Dorota Wielkopolska (login: dorotaw)
Uwaga!
Konta w wersji demonstracyjnej EZD RP nie pozwalają na dostęp do ustawień administracyjnych i konfiguracji aplikacji. Za pomocą Demo EZD RP nie jest również możliwe odbieranie i wysyłanie przesyłek przez ePUAP oraz wiadomości e-mail.
Materiały
Regulamin korzystania z wersji demonstracyjnej EZD RPRegulamin_korzystania_z_wersji_demonstracyjnej_EZD_RP_v101.pdf 0.12MB Polityka prywatności i informacja o cookies dla wersji demonstracyjnej EZD RP
Polityka_prywatności_i_informacja_dotycząca_plików_cookies_dla_wersji_demonstracyjnej_EZD_RP.pdf 0.08MB Opis konfiguracji wersji demonstracyjnej EZD RP
Opis_konfiguracji_wersji_demonstracyjnej_EZD_RP.pdf 0.10MB