W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Q-vision – zarządzanie wydrukami, kopiami i skanami

Opis integracji

System Kontroli Druku i Kosztów – Q-vision to system, który może być stosowany zarówno w małych środowiskach z pojedynczym serwerem wydruku, jak i w instalacjach rozproszonych na wielu serwerach z osobnymi rolami: serwerów aplikacji, serwerów wydruku, serwerów skanowania lub centralnego serwera raportów. Może zostać zainstalowany na niemal każdym drukującym urządzeniu wielofunkcyjnym.

Widok aplikacji skanującej z dedykowanym przyciskiem EZD RP.

Widok aplikacji skanującej z dedykowanym przyciskiem EZD RP.

Korzyści z integracji systemu dziedzinowego z EZD RP

System składa się z oddzielnych, niezależnych komponentów, wśród których nowością jest moduł integrujący Q-vision z systemem EZD RP. Daje on możliwość skanowania dokumentów z poziomu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących bezpośrednio do systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją. Użytkownik może zdecydować, w jakim formacie zostanie zapisany skanowany dokument, a po zeskanowaniu plik może zostać przetworzony przez mechanizm OCR. System automatycznie założy pismo, podepnie do niego zeskanowany dokument i prześle do modułu Biurko w systemie EZD RP.

Synchronizacja grup systemowych z grupami Active Directory.

Synchronizacja grup systemowych z grupami Active Directory.

Dzięki rozbudowanym opcjom możliwa jest konfiguracja skanowania dokumentów do systemu EZD RP. Administratorzy systemu mogą wskazywać wybrane grupy lub pojedynczych użytkowników, którzy będą mieli możliwość wykonania skanu do systemu. Chcąc ułatwić prace administratorom, system można synchronizować z Active Directory.

Ustawienia macierzy aplikacji skanującej.

Ustawienia macierzy aplikacji skanującej.

Ważnym elementem jest także możliwość ustawienia przycisku na wybranej pozycji aplikacji skanującej. Przycisk ten będzie zawsze w tym samym miejscu, niezależnie od urządzenia. Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystania zmiennych systemowych przy definiowaniu nazw pism i dokumentów.

{"register":{"columns":[]}}