XXIV Forum Teleinformatyki
27.09.2018
Podczas spotkania omówiono nowy projekt „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”, który będzie realizowany we współpracy z Wojewodą Podlaskim. W ramach projektu powstaje system do elektronicznego zarządzania dokumentacją dla jednostek administracji rządowej, z którego będą mogły także korzystać inne podmioty realizujące zadania publiczne.
W dniach 27-28 września 2018 r. odbyło się XXIV Forum Teleinformatyki „System informacyjny państwa i obywatela” skierowane do przedstawicieli instytucji administracji publicznej, rządowej i samorządowej. Podczas spotkania przedstawiono projekt EZD RP. W trakcie forum Magdalena Sawicka podkreśliła, że dzięki temu projektowi, będziemy mieli możliwość korzystania z doskonałego systemu do kompletowania akt sprawy i klasyfikacji dokumentacji. Urzędy będą miały uporządkowane materiały i zasoby archiwalne, a wszystko to, co powstanie w ramach projektu będzie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.