Powrót

V. Zgłoszenie informacji poprzez opcję „zgłoś uwagę”

  1. Jakie informacje można zgłosić przy użyciu opcji „zgłoś uwagę”?

Opcja „zgłoś uwagę” dotyczącą spółki służy do zgłaszania zauważonych niezgodności w zakresie danych zawartych w rejestrze w stosunku do konkretnej spółki.

Za pośrednictwem opcji „zgłoś uwagę” nie należy zgłaszać w szczególności:

  • wniosków o usunięcie błędnych wpisów,
  • problemów technicznych,
  • oświadczeń związanych z powodami niewywiązywania się w terminie z obowiązku zgłoszenia bądź aktualizacji danych do rejestru.

W takich przypadkach korespondencję należy kierować mailowo na adres: crbr.help@mf.gov.pl lub pisemnie kierując pismo na adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz.

Zmiany informacji lub korekty wpisu spółki dokonują wyłącznie za pomocą formularza na stronie CRBR.

  1. Kto może zgłosić uwagę dotyczącą spółki?
  • każda osoba fizyczna (rozumiana jako osoba postronna, niebędąca reprezentantem podmiotu zobowiązanego do zgłoszenia informacji do rejestru w stosunku do swojej spółki),
  • instytucja obowiązana w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • jednostka współpracująca w rozumieniu art. 2 ust. 2 pkt 8 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Zgłoszenie w ramach usługi „zgłoś uwagę” dotyczącą spółki musi być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
21.01.2021 08:43 Marta Dyras
Pierwsza publikacja:
21.01.2021 08:43 Marta Dyras
{"register":{"columns":[]}}