V. Zgłoszenie informacji poprzez opcję „zgłoś uwagę”
- Jakie informacje można zgłosić przy użyciu opcji „zgłoś uwagę”?
Opcja „zgłoś uwagę” dotyczącą spółki służy do zgłaszania zauważonych niezgodności w zakresie danych zawartych w rejestrze w stosunku do konkretnej spółki.
Za pośrednictwem opcji „zgłoś uwagę” nie należy zgłaszać w szczególności:
- wniosków o usunięcie błędnych wpisów,
- problemów technicznych,
- oświadczeń związanych z powodami niewywiązywania się w terminie z obowiązku zgłoszenia bądź aktualizacji danych do rejestru.
W takich przypadkach korespondencję należy kierować mailowo na adres: crbr.help@mf.gov.pl lub pisemnie kierując pismo na adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz.
Zmiany informacji lub korekty wpisu spółki dokonują wyłącznie za pomocą formularza na stronie CRBR.
- Kto może zgłosić uwagę dotyczącą spółki?
- każda osoba fizyczna (rozumiana jako osoba postronna, niebędąca reprezentantem podmiotu zobowiązanego do zgłoszenia informacji do rejestru w stosunku do swojej spółki),
- instytucja obowiązana w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- jednostka współpracująca w rozumieniu art. 2 ust. 2 pkt 8 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Zgłoszenie w ramach usługi „zgłoś uwagę” dotyczącą spółki musi być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 21.01.2021 08:43 Marta Dyras
- Pierwsza publikacja:
- 21.01.2021 08:43 Marta Dyras