Pytania i odpowiedzi
-
I. Zgłoszenie informacji do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (zwanego dalej „CRBR”):
-
I a. Zgłoszenie informacji do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (zwanego dalej „CRBR”) – nowe podmioty zobowiązane do zgłaszania informacji do CRBR (po zmianach obowiązujących od 31 X 2021):
-
Ib. Zgłoszenie informacji do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (zwanego dalej „CRBR”) – fundacje rodzinne:
-
II. Wyszukiwanie informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (zwanego dalej „CRBR”):
-
III. Pozostałe informacje o Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (zwanym dalej „CRBR”):
-
IV. Inne informacje dotyczące problemów technicznych
-
V. Zgłoszenie informacji poprzez opcję „zgłoś uwagę”
-
VI. Pytania i odpowiedzi zawarte w komunikatach