Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania
07.04.2021
W ramach procedury rozeznania rynku Departament Gospodarki Cyfrowej Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii zaprasza do składania ofert na usługę przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania UWAGA: w związku z pytaniem, które wpłynęło od oferenta 15.04.2021 r., zmieniono zapis SOPZ i Formularza ofertowego.
Kod CPV: 72810000-1 Usługi audytu komputerowego
Przed przygotowaniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z dokumentem SOPZ, stanowiącym załącznik do zapytania.
Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie nie później niż do 31 stycznia 2022 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Warunki udziału
Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy
I. Doświadczenie Wykonawcy
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu usługi audytu bezpieczeństwa systemu informatycznego, w ramach których wykonane zostały m. in. testy penetracyjne.
Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.
II. Doświadczenie zespołu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają n/w doświadczenie:
a) co najmniej jedną osobą ds. bezpieczeństwa IT, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła 3 audyty bezpieczeństwa systemów informatycznych,
b) co najmniej jedną osobą pełniącą rolę inżyniera bezpieczeństwa IT, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w wykonywaniu analizy wymagań bezpieczeństwa w/dla dwóch systemach informatycznych.
Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia większą liczbę osób spełniających wskazane wymagania.
Kryteria wyboru oferty
- Doświadczenie Wykonawcy – wg reguły „spełnia – nie spełnia”
- Doświadczenie zespołu realizującego zamówienie:
doświadczenie zespołu realizującego zamówienie (V.1.II SOPZ) – od 0 do 30 punktów. Punkty zostaną przyznane za przeprowadzenie przez osoby skierowane do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3 lat audytów bezpieczeństwa systemów informatycznych:
do 4 - 0 punktów
5-8 – 10 punktów
9-12 – 20 punktów
powyżej 12 – 30 punktów
- Cena całkowita – oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 70 pkt
- Łączna punktacja oferty:
Punkty w kryterium „doświadczenie zespołu realizującego zamówienie” + punkty w kryterium „cena całkowita”
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w powyżej.
Składanie ofert
Oferty prosimy przesyłać do 22 kwietnia 2021 r. do godz. 16:00 drogą elektroniczną na adres: efakturowanie@mr.gov.pl.
Osoba do kontaktu
Michał Paćkowski, e-mail: michal.packowski@mrpit.gov.pl
Materiały
formularz_ofertowyFormularz_ofertowy.doc 0.07MB SOPZ_audyt bezpieczeństwa
SOPZ_audyt_bezpieczeństwa.docx 0.09MB IPU audyt
IPU_audyt_bezp.doc 0.49MB Oświadczenie o poufności
Oświadczenie_o_zach_poufności.docx 0.03MB Wykaz osób kryteria
Wykaz_osób_kryterium.doc 0.06MB Wykaz osób
Wykaz_osób.doc 0.09MB Wykaz usług
Wykaz_usług.doc 0.04MB Umowa ppdo
Wzór_umowy_PPDO.docx 0.06MB Zlecenie
Zlecenie.doc 0.04MB Pytanie od oferenta 15 kwietnia 2021
Pytanie_15_04_2021.docx 0.03MB SOPZ po zmianach 15 kwietnia 2021
SOPZ_audyt_bezpieczeństwa_akt_15_04_2021.docx 0.09MB Formularz ofertowy po zmianach 15 kwietnia 2021
Formularz_ofertowy_akt_15_04_2021.doc 0.07MB Pytania i odpowiedzi 20.04.2021
Wyjaśnienia_OPZ_20_04_2021.docx 0.04MB Wyjaśnienia do OPZ z dn. 21.04.2021
DGC_Wyjaśnienia_OPZ_21_04_2021.docx 0.03MB Zestawienie ofert Audyt PEF i eD
Zestawienie_ofert.pdf 0.42MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.04.2021 15:18 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Paćkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 6.0 | 05.05.2021 13:01 Agata Kubel-Grabau |
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 5.0 | 27.04.2021 12:06 Agata Kubel-Grabau |
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 4.0 | 21.04.2021 14:10 Agata Kubel-Grabau |
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 3.0 | 20.04.2021 15:47 Agata Kubel-Grabau |
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 2.0 | 16.04.2021 16:57 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 1.0 | 07.04.2021 15:18 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP