W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania

07.04.2021

W ramach procedury rozeznania rynku Departament Gospodarki Cyfrowej Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii zaprasza do składania ofert na usługę przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania UWAGA: w związku z pytaniem, które wpłynęło od oferenta 15.04.2021 r., zmieniono zapis SOPZ i Formularza ofertowego.

Kod CPV: 72810000-1 Usługi audytu komputerowego

Przed przygotowaniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z dokumentem SOPZ, stanowiącym załącznik do zapytania.

Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie nie później niż do 31 stycznia 2022 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Warunki udziału

Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy

I.            Doświadczenie Wykonawcy

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu usługi audytu bezpieczeństwa systemu informatycznego, w ramach których wykonane zostały m. in. testy penetracyjne.

Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.

II.           Doświadczenie zespołu

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają n/w doświadczenie:

a) co najmniej jedną osobą ds. bezpieczeństwa IT, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła 3 audyty bezpieczeństwa systemów informatycznych,

b) co najmniej jedną osobą pełniącą rolę inżyniera bezpieczeństwa IT, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w wykonywaniu analizy wymagań bezpieczeństwa w/dla dwóch systemach informatycznych.

Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia większą liczbę osób spełniających wskazane wymagania.

Kryteria wyboru oferty

  • Doświadczenie Wykonawcy – wg reguły „spełnia – nie spełnia”
  • Doświadczenie zespołu realizującego zamówienie:

doświadczenie zespołu realizującego zamówienie (V.1.II SOPZ) – od 0 do 30 punktów. Punkty zostaną przyznane za przeprowadzenie przez osoby skierowane do realizacji zamówienia w okresie ostatnich 3 lat audytów bezpieczeństwa systemów informatycznych:

do 4 - 0 punktów

5-8 – 10 punktów

9-12 – 20 punktów

powyżej 12 – 30 punktów

  • Cena całkowita – oferty będą oceniane według następującego wzoru:

 Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 70 pkt

  • Łączna punktacja oferty:

Punkty w kryterium „doświadczenie zespołu realizującego zamówienie” + punkty w kryterium „cena całkowita”

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w powyżej.

Składanie ofert

Oferty prosimy przesyłać do 22 kwietnia 2021 r. do godz. 16:00 drogą elektroniczną na adres: efakturowanie@mr.gov.pl.

Osoba do kontaktu

Michał Paćkowski, e-mail: michal.packowski@mrpit.gov.pl

Materiały

formularz​_ofertowy
Formularz​_ofertowy.doc 0.07MB
SOPZ​_audyt bezpieczeństwa
SOPZ​_audyt​_bezpieczeństwa.docx 0.09MB
IPU audyt
IPU​_audyt​_bezp.doc 0.49MB
Oświadczenie o poufności
Oświadczenie​_o​_zach​_poufności.docx 0.03MB
Wykaz osób kryteria
Wykaz​_osób​_kryterium.doc 0.06MB
Wykaz osób
Wykaz​_osób.doc 0.09MB
Wykaz usług
Wykaz​_usług.doc 0.04MB
Umowa ppdo
Wzór​_umowy​_PPDO.docx 0.06MB
Zlecenie
Zlecenie.doc 0.04MB
Pytanie od oferenta 15 kwietnia 2021
Pytanie​_15​_04​_2021.docx 0.03MB
SOPZ po zmianach 15 kwietnia 2021
SOPZ​_audyt​_bezpieczeństwa​_akt​_15​_04​_2021.docx 0.09MB
Formularz ofertowy po zmianach 15 kwietnia 2021
Formularz​_ofertowy​_akt​_15​_04​_2021.doc 0.07MB
Pytania i odpowiedzi 20.04.2021
Wyjaśnienia​_OPZ​_20​_04​_2021.docx 0.04MB
Wyjaśnienia do OPZ z dn. 21.04.2021
DGC​_Wyjaśnienia​_OPZ​_21​_04​_2021.docx 0.03MB
Zestawienie ofert Audyt PEF i eD
Zestawienie​_ofert.pdf 0.42MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.04.2021 15:18 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Paćkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 6.0 05.05.2021 13:01 Agata Kubel-Grabau
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 5.0 27.04.2021 12:06 Agata Kubel-Grabau
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 4.0 21.04.2021 14:10 Agata Kubel-Grabau
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 3.0 20.04.2021 15:47 Agata Kubel-Grabau
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 2.0 16.04.2021 16:57 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Audyt bezpieczeństwa usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania 1.0 07.04.2021 15:18 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}