W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Grzegorz Mazurek

Dr hab. Grzegorz Mazurek, Prof. ALK – jest pracownikiem naukowym Akademii Leona Koźmińskiego, specjalizuje się w tematyce wpływu nowoczesnych technologii na marketing oraz zarządzanie organizacją. Pełni funkcję Koordynatora wyróżnionych przez MNISW oraz FSS studiów magisterskich i podyplomowych związanych z Internetem tj. Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Management in Virtual Environments, Marketing internetowy, Handel elektroniczny. Jest również Dyrektorem Centrum Badań nad Gospodarką Cyfrową CYBERMAN. Ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej – (eCommerce Polska). Jest autorem trzech monografii książkowych – "Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości", „Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu” i „Promocja w Internecie”. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych artykułów naukowych i popularnonaukowych dotyczących problematyki zarządzania w nowej gospodarce, w szczególności marketingu oraz e-biznesu. Od 2013 roku pełni funkcję Prorektora ds. Współpracy z Zagranicą Akademii Leona Koźmińskiego. W 2014 roku wyróżniony przez Minister MNiSW medalem Komisji Edukacji Narodowej za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania. W 2015 roku wyróżniony statuetką LUMEN wręczaną dla liderów zarządzania uczelnią (kategoria: umiędzynarodowienie).
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
22.09.2017 10:40 Dominika Waligórska
Pierwsza publikacja:
22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska
{"register":{"columns":[]}}