W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Prawo i administracja

Interesujesz się zagadnieniami związanymi z prawem lub administracją? Chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat procesu legislacyjnego lub regulacji prawnych w zakresie informatyzacji administracji publicznej? Sprawdź, jakie oferty staży dla ciebie przygotowaliśmy.

Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa (BPC)


Dowiedz się więcej o BPC.

Stażysta ds. obsługi organizacyjnej

Wymagania:

  • student lub absolwent studiów licencjackich lub magisterskich,
  • preferowane kierunki: prawo, politologia, zarządzanie, ekonomia, administracja, nauki społeczne,
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • dobra organizacja pracy,
  • precyzyjność, 
  • kreatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność swobodnej komunikacji, 
  • pracowitość i chęć rozwoju,
  • doskonałe zarządzanie czasem i terminowość; 
  • umiejętność organizacji spotkań,
  • znajomość MS Office,
  • znajomość języka angielskiego. 

Zadania:

  • bieżące analizowanie harmonogramu prac Sejmu i Senatu pod kątem zapewnienia uczestnictwa przedstawicieli Ministra Cyfryzacji,
  • organizacja spotkań kierowniczych,
  • przygotowywanie projektów pism, 
  • wsparcie działań Rady ds. Cyfryzacji,
  • sporządzanie notatek służbowych, protokołów ze spotkań, 
  • pomoc przy czynnościach kancelaryjnych związanych z obsługą sekretariatu (obsługa eDok, przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, obsługa kont mailowych, nadzór nad obiegiem dokumentów),
  • pomoc przy zamówieniach publicznych biura oraz opisywanie dokumentów finansowo-budżetowych,
  • analizowanie wydarzeń (konferencje, badania naukowe, wydawnictwa) pod kątem zasadności przyznania patronatu Sekretarza Stanu lub Pełnomocnika ds. Cyberbezpieczeństwa.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • wiedza na temat organizacji i struktury urzędu,
  • doświadczenie przy organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • praktyczna wiedza o systemach i programach, które wykorzystywane są w administracji publicznej,
  • poszerzenie wiedzy na temat projektów związanych z obszarem cyfryzacji,
  • umiejętność przygotowywania pism urzędowych, 
  • zapoznanie się z obsługą parlamentarną członków kierownictwa.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

W naszym zespole czeka na ciebie wiele możliwości. Jesteśmy komórką łączącą pracę wielu departamentów. Przygotowujemy spotkania naszego kierownictwa, pomagamy podczas posiedzeń Sejmu i Senatu, prowadzimy działania edukacyjne związane z wykorzystaniem cyfrowych technologii! To tylko niektóre z naszych zadań. Jeśli chcesz nas poznać i dowiedzieć się więcej, nic prostszego – aplikuj i do zobaczenia!
 Karolina Wieteska
Karolina Wieteska

Centralny Ośrodek Informatyki (COI)


Dowiedz się więcej o COI.

Stażysta w Departamencie Prawnym

Wymagania:

  • wykształcenie prawnicze lub V rok studiów prawniczych,
  • zainteresowanie szeroko rozumianym prawem cywilnym,
  • chęć rozwoju.

Zadania:

  • sporządzanie projektów pism i regulacji wewnętrznych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • przygotowanie stażysty do pracy na stanowisku młodszego prawnika,
  • umiejętność tworzenia pism, umów, wniosków i innych dokumentów,
  • zapoznanie z systemem elektronicznego obiegu dokumentów.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Przyjdź na staż w Centralnym Ośrodku Informatyki i ucz się od najlepszych! Posiadamy unikalne kompetencje, stosujemy nowoczesne technologie i narzędzia. 

Mój.gov, System Rejestrów Państwowych, Profil Zaufany, Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców, e-Dowód czy e-PUAP to tylko niektóre przykłady projektów, którymi sie zajmujemy. Jesteśmy pewni, że z wielu tych rozwiązań korzystasz od dawna. Dołącz do zespołu najlepszych ekspertów, którzy tworzą największe projekty IT w Polsce. 

Martyna Baczkowska

Martyna Baczkowska

Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC)


Dowiedz się więcej o CPPC.

Stażysta ds. administracyjnych

Wymagania:

  • student, który ukończył co najmniej I rok studiów,
  • zdolności analityczne oraz ogólny poziom wiedzy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, kreatywność, chęć do nauki oraz rozwoju,
  • mile widziana znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych.

Zadania:

  • Udział w pracach zespołów merytorycznych:
    • Administracja biurowa:
      • pomoc przy archiwizacji dokumentacji,
      • obsługa sekretariatu,
      • rozdzielanie korespondencji,
      • nadzór nad obiegiem korespondencji.
    • Audyt i kontrola:
      • przygotowywanie podstawowych dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia kontroli,
      • weryfikowanie kompletności dokumentacji,
      • sporządzanie projektów pism,
      • sporządzanie zleceń do czynności kontrolnych.
    • Finanse publiczne:
      • udział w procesie obiegu dokumentów oraz korespondencji,
      • weryfikacja dokumentacji związanej z realizacją wydatków.
    • Kadry i płace:
      • pomoc przy archiwizacji dokumentów,
      • wspieranie zespołu przy porządkowaniu dokumentów pracowniczych oraz podpinanie dokumentacji do teczek pracowniczych,
      • przygotowywanie projektów dokumentów,
      • weryfikacja ewidencji czasu pracy,
      • wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego,
      • wsparcie przy naliczaniu wynagrodzeń.
    • Księgowość i finanse:
      • wsparcie zespołu w pracach administracyjnych,
      • ewidencjonowanie oraz księgowanie dokumentów,
      • udział w przygotowywaniu raportów.
    • Prawo:
      • wsparcie w prowadzeniu postępowań administracyjnych, 
      • wsparcie w zakresie prowadzonych rejestrów wewnętrznych,
      • przygotowywanie projektów opinii prawnych,
      • prace administracyjno-biurowe.
    • Zamówienia publiczne:
      • wsparcie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
      • prowadzenie rejestru zamówień,
      • archiwizacja dokumentacji przetargowej.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • kompetencje zawodowe dotyczące działania określonej komórki merytorycznej. Stażysta na koniec stażu sporządzi raport z podsumowaniem przebiegu stażu oraz zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Raport powinien być sporządzany w formacie Word, min. 1000 do max. 2500 znaków (ze spacjami) – rozmiar czcionki 12. 

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

W Centrum Projektów Polska Cyfrowa realizujemy projekty, których celem jest cyfryzacja naszego państwa. Pracujemy nad rozwojem sieci szerokopasmowych, e-administracji czy kompetencji cyfrowych obywateli. Dzięki naszym działaniom prawie wszystkie szkoły w Polsce zostały podłączone do Internetu i stały się częścią Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. A do końca 2023 roku około 2 milionów gospodarstw domowych zostanie podłączonych do Internetu światłowodowego. 
Dołącz do nas, aby budować nowoczesną, cyfrową Polskę. 

Departament Cyberbezpieczeństwa (DC)


Dowiedz się więcej o DC.

Stażysta ds. legislacji i edukacji

Wymagania:

  • absolwenci szkół średnich, studenci,
  • osoby w wieku poniżej 30 lat,
  • preferowane wykształcenie: prawnicze, techniczne, informatyczne lub zainteresowanie tymi dziedzinami.

Zadania:

  • pomoc w pracach legislacyjnych związanych z krajowym systemem cyberbezpieczeństwa,
  • udział w działaniach edukacyjnych z zakresu cyberbezpieczeństwa, które są skierowane do różnych grup odbiorców.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • orientacja w prawnym funkcjonowaniu krajowego systemu cyberbezpieczeństwa,
  • poznanie procesu legislacyjnego na przykładzie procedowanych aktów prawnych w obszarze cyberbezpieczeństwa,
  • poznanie procedur potrzebnych do przygotowywania materiałów edukacyjnych,
  • przygotowywanie działań edukacyjnych,
  • znajomość podstaw cyberhigieny.

APLIKUJ ONLINE


Poznajmy się

W naszym departamencie zdobędziesz szeroką wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa. Dowiesz się m.in.:

  • jakie są najczęstsze cyberzagrożenia i jak sobie z nimi radzić, 
  • jak funkcjonuje krajowy system cyberbezpieczeństwa,
  • jakie są wyzwania cyberbezpieczeństwa we współczesnym świecie,
  • jak wygląda proces legislacyjny związany z krajowym systemem bezpieczeństwa,
  • jak wygląda zarządzanie kryzysowe.

Dołącz do naszego (cyber)zespołu!

Departament Polityki Cyfrowej (DPC)


Dowiedz się więcej o DPC.

Stażysta ds. koordynacji międzynarodowej

Wymagania:

  • zainteresowanie polityką międzynarodową, w szczególności funkcjonowaniem UE oraz unijnym procesem legislacyjnym,
  • znajomość języka angielskiego (poziom C1),
  • mile widziana znajomość innego języka urzędowego UE,
  • wysoki poziom kultury osobistej, 
  • odporność na stres, 
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w nietypowych godzinach pracy,
  • zdolności interpersonalne, kompetencje miękkie,
  • komunikatywność, odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy oraz umięjętność pracy w zespole. 

Zadania:

  • wspieranie tworzenia polityki cyfrowej Polski, w tym: poszukiwanie informacji na temat polityki innych krajów i ich interesariuszy, analiza dokumentów pod kątem zgodności ze stanowiskiem Polski. Skuteczna prezentacja wyników analiz;
  • przygotowywanie delegacji zagranicznych z gośćmi zagranicznymi,
  • przygotowywanie materiałów i projektów,
  • kontakt z placówkami dyplomatycznymi Polski i w Polsce. 

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • zapoznanie się ze sposobem prowadzenia polityki międzynarodowej przez administrację rządową,
  • rozwój zarówno umiejętności organizacyjnych, jak i merytorycznych z obszaru polityki cyfrowej,
  • uczestniczenie w projektach międzynarodowych niedostępnych w sektorze prywatnym.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Zajmujemy się polityką międzynarodową związaną z mediami społecznościowymi. Współtworzymy prawo, które określa normy zachowania w Internecie. Większość tego prawa tworzona jest w Brukseli, dlatego my też jesteśmy tam obecni. Prowadzimy także różnorodne działania edukacyjne na temat wykorzystywania technologii cyfrowych. W zeszłym roku organizowaliśmy prestiżowe wydarzenie, jakim jest Forum Zarządzania Internetem – IGF 2021. Chcesz być częścią naszego zespołu? Dołącz do nas!
 Michał Pukaluk
Michał Pukaluk

Stażysta ds. wsparcia dyplomacji cyfrowej

Wymagania:

  • zainteresowanie polityką międzynarodową, w szczególności funkcjonowaniem UE oraz unijnym procesem legislacyjnym,
  • znajomość języka angielskiego (poziom C1),
  • mile widziana znajomość innego języka urzędowego UE,
  • wysoki poziom kultury osobistej, 
  • odporność na stres, 
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w nietypowych godzinach pracy,
  • zdolności interpersonalne, kompetencje miękkie,
  • komunikatywność, odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy oraz umięjętność pracy w zespole.

Zadania:

  • wsparcie zespołu negocjatorów odpowiadających za tematy cyfrowe we współpracy z instytucjami UE (Rada, Parlament, Komisja) oraz państwami członkowskimi UE,
  • zadania typu back-office,
  • sprawozdawczość,
  • udział w posiedzeniach grup roboczych jako osoba towarzysząca delegatowi Polski,
  • kontakty z instytucjami, placówkami innych państw członkowskich oraz interesariuszami obecnymi w Brukseli,
  • wsparcie w przygotowaniu posiedzeń Rady ministrów ds. telekomunikacji,
  • obsługa delegacji z kraju.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • zapoznanie się z działaniem placówki zagranicznej,
  • praca za granicą w środowisku międzynarodowym.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Zajmujemy się polityką międzynarodową związaną z mediami społecznościowymi. Współtworzymy prawo, które określa normy zachowania w Internecie. Większość tego prawa tworzona jest w Brukseli, dlatego my też jesteśmy tam obecni. Prowadzimy także różnorodne działania edukacyjne na temat wykorzystywania technologii cyfrowych. W zeszłym roku organizowaliśmy prestiżowe wydarzenie, jakim jest Forum Zarządzania Internetem – IGF 2021. Chcesz być częścią naszego zespołu? Dołącz do nas!
 Michał Pukaluk
Michał Pukaluk

Departament Regulacji Cyfrowych (DRC)


Dowiedz się więcej o DRC.

Stażysta ds. obsługi legislacyjnej i obsługi prawnej

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne – weryfikacja na podstawie dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów,
  • podstawowa wiedza w zakresie aktów prawnych, które dotyczą procesu legislacyjnego oraz informatyzacji administracji publicznej – weryfikacja na podstawie testu wiedzy.

Wymagania dodatkowe: 

  • udział w konferencjach, szkoleniach dotyczących procesu legislacyjnego lub informatyzacji – weryfikacja na podstawie oświadczeń.

Zadania:

  • przygotowywanie wstępnych analiz dotyczących prawnych aspektów informatyzacji administracji publicznej,
  • przygotowywanie wstępnych opinii do projektów aktów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych, które są opracowywane w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) oraz otrzymywane z ministerstw i innych urzędów,
  • wsparcie w opracowywaniu projektów aktów normatywnych i tekstów jednolitych tych aktów,
  • tworzenie sprawozdań, zestawień i raportów,
  • realizowanie innych poleceń opiekuna stażu w zakresie zadań departamentu.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • wiedza w obszarze:
    • zadań Ministra Cyfryzacji,
    • wybranych aspektów informatyzacji administracji publicznej,
    • organizacji wewnętrznej i funkcjonowania KPRM,
    • funkcjonowania systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
    • podstaw archiwizacji,
    • informatyzacji administracji publicznej,
    • praktycznych aspektów działalności legislacyjnej w administracji publicznej.
  • umiejętności w obszarze:
    • pracy na stanowisku legislatora,
    • praktycznych aspektów działalności legislacyjnej w administracji publicznej,
    • rozwiązań prawnych dotyczących informatyzacji administracji publicznej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

W Departamencie Regulacji Cyfrowych przygotowujemy projekty ustaw i rozporządzeń dla działu informatyzacja. Dbamy o to, aby projekty, które są tworzone przez inne resorty były zgodne z planami w zakresie cyfryzacji kraju. Dodatkowo świadczymy także pomoc prawną dla ministra właściwego do spraw informatyzacji. Nasz zespół to ludzie pracowici, ambitni i z pasją. Dołącz do nas!

Jolanta Sarnowska

Jolanta Sarnowska

Departament Telekomunikacji (DT)


Dowiedz się więcej o DT.

Stażysta ds. inwestycji telekomunikacyjnych

Wymagania:

  • Studenci z kierunków: prawo, administracja, politologia, europeistyka, stosunki międzynarodowe, socjologia.

Zadania:

  • wspieranie Wydziału Inwestycji Telekomunikacyjnych w bieżących pracach merytorycznych. Przykładowe zadania:
    • pisanie projektów analiz prawnych z zakresu materialnego prawa administracyjnego,
    • wpieranie prac wydziału w ramach procesu legislacyjnego (analiza projektów aktów prawnych, stanowisk izb gospodarczych itp.),
    • sporządzanie merytorycznej części materiałów dotyczących działania telekomunikacji (w kontekście ochrony środowiska, ochrony zdrowia, towarzyszących im zjawisk fizycznych, prawa – procesu inwestycyjnego),
    • asystowanie w tworzeniu dokumentacji zamówień publicznych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:  

  • wiedza o funkcjonowaniu Departamentu Telekomunikacji, w szczególności w zakresie wspierania inwestycji telekomunikacyjnych i praktycznych aspektów funkcjonowania ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, ustawy prawo budowlane oraz innych aktów prawnych,
  • wiedza dotycząca procedur procesów legislacyjnych na poziomie unijnym oraz krajowym,
  • znajomość podstaw funkcjonowania sektora komunikacji elektronicznej. 

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Dlaczego warto odbyć staż w Departamencie Telekomunikacji? Zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją elektroniczną. Dzięki stażowi, dowiesz się:

  • jakie są metody nakładania regulacji w sektorze telekomunikacyjnym, 
  • jakie są aktualne problemy w prowadzeniu inwestycji, funkcjonowaniu funduszy europejskich i zwalczaniu dezinformacji.

W trakcie stażu poznasz także najnowsze trendy dynamicznie rozwijającego się sektora telekomunikacji. Nie zwlekaj! Dołącz do nas!

Stażysta ds. programowania inwestycji telekomunikacyjnych

Wymagania:

  • studenci kierunków: prawo, administracja, ochrona środowiska, budownictwo, telekomunikacja, fizyka, nauka o zdrowiu lub kierunków pokrewnych.

Zadania:

  • wsparcie pracowników wydziału w bieżącej realizacji zadań merytorycznych. Przykładowe zadania: 
    • przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dotyczące inwestycji telekomunikacyjnych w Polsce,
    • przygotowywanie materiałów informacyjnych dla kierownictwa Departamentu lub kierownictwa KPRM,
    • prowadzenie analiz uwarunkowań interwencji publicznych w obszarze zapewnienia powszechnego dostępu do szybkiego internetu,
    • prowadzenie analiz w obszarze uwarunkowań prawnych procesu inwestycyjnego w telekomunikacji.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:  

  • wiedza dotycząca funkcjonowania Departamentu Telekomunikacji, w szczególności w zakresie publicznego finansowania inwestycji telekomunikacyjnych,
  • poznanie zasad modelu finansowania, w szczególności ze środków unijnych,
  • doświadczenie w pracy nad nowymi modelami, które uwzględniają rozwój rynku komunikacji elektronicznej. 

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Dlaczego warto odbyć staż w Departamencie Telekomunikacji? Zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją elektroniczną. Dzięki stażowi, dowiesz się:

  • jakie są metody nakładania regulacji w sektorze telekomunikacyjnym, 
  • jakie są aktualne problemy w prowadzeniu inwestycji, funkcjonowaniu funduszy europejskich i zwalczaniu dezinformacji.

W trakcie stażu poznasz także najnowsze trendy dynamicznie rozwijającego się sektora telekomunikacji. Nie zwlekaj! Dołącz do nas!

Stażysta ds. projektów telekomunikacyjnych

Wymagania:

  • student lub absolwent kierunków: prawo, administracja. Mile widziani aplikanci. 
  • zainteresowanie nowymi technologiami, w szczególności telekomunikacją i prawnymi aspektami funkcjonowania sektora. 

Zadania:

  • przygotowywanie dokumentacji dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym projektów umów.
  • udział w procesie udzielania i rozliczania dotacji celowych dla Państwowych Instytutów Badawczych,
  • udział w procedurze pozyskiwania środków UE, w tym przygotowywania wniosku o projekt.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:  

  • wiedza o funkcjonowaniu Departamentu Telekomunikacji w zakresie zarówno finansowania funkcjonowania sektora komunikacji elektronicznej, jak również praktycznych aspektów budżetowania jednostki organizacyjnej. 
  • wiedza na temat procedur działania nad jednostkami nadzorowanymi.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Dlaczego warto odbyć staż w Departamencie Telekomunikacji? Zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją elektroniczną. Dzięki stażowi, dowiesz się:

  • jakie są metody nakładania regulacji w sektorze telekomunikacyjnym, 
  • jakie są aktualne problemy w prowadzeniu inwestycji, funkcjonowaniu funduszy europejskich i zwalczaniu dezinformacji.

W trakcie stażu poznasz także najnowsze trendy dynamicznie rozwijającego się sektora telekomunikacji. Nie zwlekaj! Dołącz do nas!

Stażysta – prawnik w Wydziale Regulacyjnym

Wymagania:

  • studenci lub absolwenci kierunków: prawo, administracja. Mile widziani także aplikanci,
  • zainteresowanie nowymi technologiami, w szczególności telekomunikacją i prawnymi aspektami funkcjonowania sektora.

Zadania:

  • przygotowywanie projektów opinii prawnych w zakresie funkcjonowania szeroko pojętego sektora komunikacji elektronicznej, 
  • udział w procesie legislacyjnym – w szczególności weryfikacja zgodności projektów z przepisami unijnymi, opracowywanie projektów przepisów oraz udział w analizie uwag zbieranych w toku procesu legislacyjnego,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych, 
  • opracowywanie kierunków nowych rozwiązań legislacyjnych. 

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:  

  • wiedza na temat funkcjonowania Departamentu Telekomunikacji, w szczególności w zakresie funkcjonowania ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz innych aktów prawnych, które regulują sektor komunikacji elektronicznej, także w zakresie prywatności elektronicznej,
  • doświadczenie nabyte poprzez udział w pracach legislacyjnych zarówno na poziome krajowym, jak i unijnym,
  • wiedza o podstawach funkcjonowania sektora komunikacji elektronicznej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Dlaczego warto odbyć staż w Departamencie Telekomunikacji? Zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją elektroniczną. Dzięki stażowi, dowiesz się:

  • jakie są metody nakładania regulacji w sektorze telekomunikacyjnym, 
  • jakie są aktualne problemy w prowadzeniu inwestycji, funkcjonowaniu funduszy europejskich i zwalczaniu dezinformacji.

W trakcie stażu poznasz także najnowsze trendy dynamicznie rozwijającego się sektora telekomunikacji. Nie zwlekaj! Dołącz do nas!

Departament Tożsamości Cyfrowej (DTC)


Dowiedz się więcej o DTC.

Stażysta ds. tożsamości cyfrowej

Wymagania:

  • znajomość pakietu MS. Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • umiejętność przygotowywania wypowiedzi w formie pisemnej,
  • zdolności analityczne,
  • mile widziana znajomość zagadnień dotyczących korzystania z Funduszy Unijnych.

Zadania:

  • udział w analizie krajowych i międzynarodowych aktów prawnych.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu: 

  • znajomość zagadnień związanych z technicznymi, prawnymi, etycznymi i biznesowymi aspektami rozwoju nowych technologii, gospodarki cyfrowej oraz społeczeństwa informacyjnego,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • wpływ na tworzenie przełomowych projektów z obszaru cyfryzacji gospodarki i administracji,
  • wpływ na kształtowanie polityki państwa i UE.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

Prowadzimy projekty związane z rozwojem nowych technologii m.in. zapewniliśmy polskim naukowcom dostęp do najnowocześniejszej e-infrastruktury obliczeniowej. Naszym celem jest również likwidacja barier prawnych, które hamują wykorzystywanie rozwiązań cyfrowych. Tworzymy grupy robocze, w ramach których współpracujmy z najwyższej klasy ekspertami w Polsce w zakresie nowych technologii. Działamy również na arenie międzynarodowej. Oferujemy Ci program stażowy i możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin. Zbuduj solidne podstawy swojej, nawiąż cenne kontakty i baw się dobrze! W naszym zespole to możliwe. Dołącz do nas!

Halszka Suszek-Borowska

Halszka Suszek-Borowska

Departament Zarządzania Danymi (DZD)


Dowiedz się więcej o DZD.

Stażysta ds prawnej regulacji danych

Wymagania:

  • osoba pełnoletnia, która nie ukończyła 26 lat,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
  • mile widziane zainteresowanie tematyką regulacji danych i informacji (ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego, otwarte dane, dostęp do informacji, wymiana danych, ochrona danych osobowych).

Zadania:

  • prawna regulacja danych – ochrona i wykorzystywanie,
  • opiniowanie krajowych i zagranicznych dokumentów legislacyjnych i pozalegislacyjnych (w tym dokumentów organów i instytucji UE) w zakresie:
    • zarządzania danymi,
    • wymiany danych,
    • ochrony danych osobowych,
    • otwartych danych, 
  • przygotowanie notatek i wkładów merytorycznych w zakresie właściwości departamentu,
  • udział w procesie legislacyjnym,
  • przygotowywanie dokumentów na posiedzenia grup i komitetów (np. w ramach Komisji Prawniczej, Stałego Komitetu Rady Ministrów, Rady Ministrów).

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • Wiedza:
    • znajomość regulacji dotyczących: otwierania danych, wymiany danych, ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego oraz ochrony danych osobowych,
    • znajomość aktualnej polityki krajowej w obszarze danych i kierunków rozwoju,
    • znajomość aktualnych instrumentów Unii Europejskiej oraz najnowszych inicjatyw legislacyjnych w obszarze danych,
    • znajomość techniki prawodawczej oraz krajowego procesu prawodawczego,
  • Umiejętności:
    • formułowanie uwag  do projektów aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych,
    • sporządzania notatek i innych materiałów urzędowych,
    • wyszukiwanie informacji pochodzącej z różnych źródeł, analiza informacji oraz formułowanie wniosków.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

​​​​Dołącz do zespołu liderów otwartych danych! To dzięki nam w rankingu Komisji Europejskiej, Open Data Maturity 2021, Polska awansowała na 4 miejsce i stała się jednym z liderów w zakresie otwierania danych.
Otwarte dane to większa przejrzystość działań państwa i lepsza jakość polityki publicznej. Ponadto otwarte dane pomagają rozwijać biznes i ułatwiają pracę naukowcom. Dowiedz się więcej na dane.gov.pl

Karolina Kościerzyńska

Karolina Kościerzyńska
Łukasz Turek
 
Łukasz Turek

Departament Zarządzania Systemami (DZS)


Dowiedz się więcej o DZS.

Stażysta ds. nadzoru nad umowami

Wymagania:

  • student co najmniej II roku lub absolwent prawa lub administracji,
  • umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole.

Zadania:

  • udział w przygotowaniu projektów umów,
  • rozliczanie i monitorowanie umów.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • wiedza na temat zamówień publicznych,
  • wiedza z zakresu formułowania umów w obszarze IT,
  • umiejętność przygotowania wniosku o zamówienie publiczne,
  • znajomość zasad gospodarki budżetowej,
  • zapoznanie się z pracą w administracji rządowej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

Zajmujemy się utrzymaniem i rozwojem rejestrów, ewidencji i systemów oraz udostępnianiem danych.  Pod nasza opieką są m.in. rejestr PESEL, Rejestr Dowodów Osobistych, Rejestr Stanu Cywilnego, Rejestr Danych Kontaktowych, Centralna Ewidencja Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych, Centralna Ewidencja Kierowców, Centralna Ewidencja Pojazdów, Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (e-PUAP). Ciagle pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. Naszym najważniejszym zadaniem jest tworzenie usług opartych na rejestrach oraz nieustanna praca nad jakością danych w rejestrach i ewidencjach.

Magdalena Sadura
Magdalena Sadura
Stażysta ds. obsługi administracyjno-prawnej i wsparcia analitycznego

Wymagania:

  • student co najmniej II roku studiów lub absolwent prawa, 
  • student ukończył zajęcia z prawa administracyjnego lub jest w trakcie tych zajęć,
  • znajomość:
    • ustawy o ewidencji ludności,
    • ustawy o dowodach osobistych,
    • prawa o aktach stanu cywilnego,
    • ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne,
  • umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole.

Zadania:

  • rozpatrywanie wniosków o udostepnienie danych i weryfikacja rozstrzygnięć przygotowanych przez Centralny Ośrodek Informatyki (COI),
  • rozpatrywanie skarg, ponagleń, wniosków o udostepnienie informacji o odbiorcach i innych,
  • analiza projektów przepisów prawa i ich wpływu na obszar pracy wydziału,
  • udział w pracach projektowych, które mają na celu wprowadzić zmiany prawne w Systemie Rejestrów Państwowych (SRP).

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • praktyczna znajomość regulacji prawnych, które dotyczą rejestrów państwowych, 
  • znajomość specyfiki postępowań o udostępnienie danych z rejestrów państwowych, których administratorem jest Minister Cyfryzacji,  
  • umiejętność formułowania pism procesowych w toku postępowania administracyjnego oraz projektów rozstrzygnięć,                                                   
  • umiejętność formułowania odpowiedzi na skargi i ponaglenia, w tym argumentowanie oraz weryfikacja stanu faktycznego i prawnego,  
  • zapoznanie się z procesem realizacji projektu wdrażającego do SRP zmiany, które wynikają z regulacji ustawowych.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

Zajmujemy się utrzymaniem i rozwojem rejestrów, ewidencji i systemów oraz udostępnianiem danych.  Pod nasza opieką są m.in. rejestr PESEL, Rejestr Dowodów Osobistych, Rejestr Stanu Cywilnego, Rejestr Danych Kontaktowych, Centralna Ewidencja Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych, Centralna Ewidencja Kierowców, Centralna Ewidencja Pojazdów, Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (e-PUAP). Ciagle pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. Naszym najważniejszym zadaniem jest tworzenie usług opartych na rejestrach oraz nieustanna praca nad jakością danych w rejestrach i ewidencjach.

Magdalena Sadura
Magdalena Sadura
Stażysta ds. obsługi prawnej

Wymagania:

  • student co najmniej II roku studiów lub absolwent prawa, 
  • student ukończył zajęcia z prawa administracyjnego lub prawa cywilnego, lub jest w trakcie tych zajęć,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole.

Zadania:

  • przygotowywanie projektów pism procesowych,
  • analiza akt,
  • przygotowanie projektów umów dotyczących rozwoju i utrzymania systemów IT.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • wiedza z zakresu formułowania umów w obszarze IT,
  • umiejętność przygotowania pism procesowych,
  • wiedza z obszaru funkcjonowania rejestrów i ewidencji państwowych,
  • zapoznanie się z pracą w administracji rządowej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się

Zajmujemy się utrzymaniem i rozwojem rejestrów, ewidencji i systemów oraz udostępnianiem danych.  Pod nasza opieką są m.in. rejestr PESEL, Rejestr Dowodów Osobistych, Rejestr Stanu Cywilnego, Rejestr Danych Kontaktowych, Centralna Ewidencja Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych, Centralna Ewidencja Kierowców, Centralna Ewidencja Pojazdów, Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (e-PUAP). Ciagle pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. Naszym najważniejszym zadaniem jest tworzenie usług opartych na rejestrach oraz nieustanna praca nad jakością danych w rejestrach i ewidencjach.

Magdalena Sadura
Magdalena Sadura

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK)


Dowiedz się więcej o NASK.

Stażysta ds. administracyjno-biurowych

Wymagania:

  • preferowany kierunek: administracja,
  • dostępność min. 20 godzin tygodniowo,
  • umiejętności tworzenia prezentacji,
  • podstawowa znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętności samodzielnego działania,
  • skrupulatności i dokładność,
  • nastawienie na współpracę,
  • komunikatywność,
  • rzetelność,
  • terminowość,
  • dbałość o szczegóły.

Zadania:

  • weryfikacja i sortowanie dokumentacji archiwalnej dla Działu Administracji,
  • wsparcie działu w pracach administracyjnych,
  • czuwanie nad obiegiem zleconych do realizacji dokumentów i zadań,
  • przygotowywaniu zlecanych analiz, wyliczeń,
  • praca w Excelu przy analizach i śledzeniu trendów rynkowych w obszarze nieruchomości.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • doświadczenie w renomowanym Państwowym Instytucie Badawczym.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

NASK to Państwowy Instytut Badawczy, który realizuje zaawansowane projekty badawcze, wprowadza innowacyjne produkty w sektorze cyberbezpieczeństwa i cyfryzacji, współpracuje z prestiżowymi ośrodkami naukowymi w Polsce i na świecie. Prowadzimy badania społeczne oraz nowatorskie projekty w obszarze Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Prawie 30 lat temu podłączyliśmy Polskę do internetu, a teraz dostarczamy superszybki i bezpieczny internet do szkół w całej Polsce. Stworzyliśmy aplikację mObywatel – czyli pakiet dokumentów cyfrowych w twoim smartfonie. Cyfryzujemy polską administrację, aby była bardziej przyjazna dla każdego obywatela. Poznaj nasz dział CERT Polska, gdzie zgłaszane są i analizowane wszelkie cyberzagrożenia i cyberataki – obserwujemy, że jest ich coraz więcej, a wojna hybrydowa to nie tylko pusty slogan. Dołącz do NAS(K)! Weź udział w kształtowaniu polskiego bezpiecznego cyberświata i cyfrowej Polski!

Stażysta ds. zgodności z regulacjami prawnymi w obszarze Domain Name System (DNS)

Wymagania:

  • student ostatniego roku lub absolwent prawa, specjalizacja: prawo telekomunikacyjne, prawo cywilne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (prawniczego),
  • umiejętność myślenia dedukcyjnego.

Zadania:

  • studiowanie przepisów prawa polskiego i międzynarodowego, prawa traktatowego, unijnego, telekomunikacyjnego itp.,
  • badanie zgodności w modelu prawnym,
  • opracowywanie analiz prawnych,
  • śledzenie projektów nowych ustaw, dyrektyw, rozporządzeń oraz uczestnictwo w grupach roboczych, które opiniują projekty.

Wiedza i umiejętności nabywane podczas stażu:

  • orientacja w międzynarodowym i krajowym otoczeniu prawnym w zakresie: systemów DNS, środowiska rejestrów i rejestratorów nazw domen internetowych, aktów prawych, które wpływają na ekosystem DNS z zakresu ochrony danych, cyberbezpieczeństwa, usług cyfrowych, itp.,
  • międzynarodowy networking z możliwością kariery międzynarodowej.

APLIKUJ ONLINE

 

Poznajmy się
 

NASK to Państwowy Instytut Badawczy, który realizuje zaawansowane projekty badawcze, wprowadza innowacyjne produkty w sektorze cyberbezpieczeństwa i cyfryzacji, współpracuje z prestiżowymi ośrodkami naukowymi w Polsce i na świecie. Prowadzimy badania społeczne oraz nowatorskie projekty w obszarze Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Prawie 30 lat temu podłączyliśmy Polskę do internetu, a teraz dostarczamy superszybki i bezpieczny internet do szkół w całej Polsce. Stworzyliśmy aplikację mObywatel – czyli pakiet dokumentów cyfrowych w twoim smartfonie. Cyfryzujemy polską administrację, aby była bardziej przyjazna dla każdego obywatela. Poznaj nasz dział CERT Polska, gdzie zgłaszane są i analizowane wszelkie cyberzagrożenia i cyberataki – obserwujemy, że jest ich coraz więcej, a wojna hybrydowa to nie tylko pusty slogan. Dołącz do NAS(K)! Weź udział w kształtowaniu polskiego bezpiecznego cyberświata i cyfrowej Polski!

 

{"register":{"columns":[]}}