Rejestry i ewidencje Ministerstwa Cyfryzacji
1. Rejestr Pełnomocników Ochrony Cyberprzestrzeni Rzeczypospolitej Polskiej
Rejestr prowadzi Departament Cyberbezpieczeństwa.
Informacje o pełnomocnikach (instytucja, imię i nazwisko, służbowy email i ew. telefon) udostępniamy na wniosek / zapytanie składane do sekretariatu departamentu w siedzibie Ministerstwa Cyfryzacji, telefon: +48222455703; e-mail: sekretariat.dc@mc.gov.pl.
2. Centralna Ewidencja Pojazdów
Ewidencję prowadzi Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów.
Szczegółowy zakres danych i informacji gromadzonych w CEP można znaleźć w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz korzystając ze strony: cepik.gov.pl.
3. Centralna Ewidencja Kierowców
Ewidencję prowadzi Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów.
Szczegółowy zakres danych i informacji gromadzonych w CEK można znaleźć w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz korzystając ze strony - adres: cepik.gov.pl.
4. Rejestr PESEL
Rejestr PESEL (Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności) prowadzi Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów.
Szczegółowy zakres danych i informacji gromadzonych w rejestrze PESEL można znaleźć w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 388 z późn. zm.).
Więcej informacji można znaleźć, korzystając ze stron:
https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/czym-jest-rejestr-pesel
https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/czym-jest-numer-pesel
https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/sprawdz-swoje-dane-w-rejestrze-pesel
5. Rejestr Dowodów Osobistych
Rejestr prowadzi Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów.
Szczegółowy zakres danych i informacji gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych można znaleźć w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. 2010 nr 167 poz. 1131).
Wykaz unieważnionych dowodów osobistych – wykaz prowadzony w formie elektronicznej, przez ministra właściwego do spraw informatyzacji, w którym są informacje o seriach i numerach unieważnionych dowodów osobistych oraz o seriach i numerach błędnie spersonalizowanych lub utraconych blankietach dowodów osobistych (art. 53 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych).
Więcej informacji można znależć, korzystając ze stron:
- sprawdź swoje dane w rejestrze dowodów osobistych:
https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/sprawdz-swoje-dane-w-rejestrze-dowodow-osobistych ;
- sprawdź czy dowód jest unieważniony:
https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/sprawdz-czy-dowod-jest-uniewazniony ;
- sprawdź czy dowód osobisty jest gotowy do odbioru:
https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/odbior-dowodu-osobistego-sprawdz-czy-twoj-dowod-jest-gotowy
6. Rejestr Stanu Cywilnego
Rejestr prowadzi Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów.
Rejestr prowadzony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji w systemie teleinformatycznym, w którym rejestrowane są zdarzenia z zakresu rejestracji stanu cywilnego, w tym urodzenia, małżeństwa i zgony (rejestr prowadzony przez kierowników urzędów stanu cywilnego).
Szczegółowy zakres danych i informacji gromadzonych w Rejestrze Stanu Cywilnego można znaleźć w ustawie z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. 2014 poz. 1741).
7. Centralna Ewidencja Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych
Ewidencję prowadzi Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów.
Szczegółowy zakres danych i informacji gromadzonych w CEWIUDP można znaleźć w ustawie z dnia 13 lipca 2006 r. o dokumentach paszportowych (Dz.U. 2013 poz. 268).
Korzystając ze strony: https://obywatel.gov.pl/wyjazd-za-granice/sprawdz-czy-twoj-paszport-jest-gotowy, można sprawdzić czy paszport jest gotowy do odbioru.
8. Rejestr Umów/Zamówień
Rejestr prowadzi Departament Budżetu i Finansów.
Rejestr powyższy jest dostępny po kliknięciu na link:
http://mc.bip.gov.pl/rejestr-umow-zamowien/rejestr-umow-zamowien-finansowanych-w-2016.html
9. Rejestr Postępowań o Udzielenie Zamówienia Publicznego
Rejestr prowadzi Departament Budżetu i Finansów.
Informacje dotyczące prowadzonego rejestru można uzyskać w sekretriacie Departamentu Budżetu i Finansów,
telefon: +48222455453; e-mail: sekretariat.dbif@mc.gov.pl
10. Rejestr Krajowych Podróży Służbowych
Rejestr prowadzi Departament Budżetu i Finansów.
Informacje dotyczące prowadzonego rejestru można uzyskać w sekretriacie Departamentu Budżetu i Finansów,
telefon: +48222455453; e-mail: sekretariat.dbif@mc.gov.pl
11. Rejestr Zarządzeń Ministra Cyfryzacji
Informacje zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach podlegają udostępnieniu i ponownemu wykorzystywaniu na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2015 r., poz. 2058, z późn. zm.).
Informacje na temat prowadzonego rejestru można uzysakć w sekretariacie Departamentu Prawnego,
telefon: sekretariat.dp@mc.gov.pl
12. Rejestr Decyzji Ministra Cyfryzacji
Rejestr prowadzi Departament Prawny.
Informacje na temat prowadzonego rejestru można uzyskać w sekretariacie Departamentu Prawnego,
telefon: +48222455915; e-mail: sekretariat.dp@mc.gov.pl
13. Rejestr Pełnomocnictw i Upoważnień Ministra Cyfryzacji
Rejestr prowadzi Departament Prawny.
Informacje na temat prowadzonego rejestru można uzyskać w sekretariacie Departamentu Prawnego,
telefon: +48222455915; e-mail: sekretariat.dp@mc.gov.pl
14. Rejestr Wniosków o Udostępnienie Informacji Publicznej oraz Wniosków o Ponowne Wykorzystywanie Informacji Sektora Publicznego
Rejestr prowadzi Biuro Ministra.
Informacje dotyczące prowadzonego rejestru można uzyskać w sekretriacie Biura Ministra
telefon: +48222455931; e-mail: sekretariat.bm@mc.gov.pl.
15. Ewidencja Pełnomocnictw i Upoważnień udzielanych Ministrowi Cyfryzacji
Ewidencję prowadzi Biuro Ministra
Informacje dotyczące prowadzonej ewidencji można uzyskać w sekretariacie Biura Ministra
telefon: +48222455931; e-mail: sekretariat.bm@mc.gov.pl.
16. Ewidencja podmiotów, do których składu osobowego zostali powołani minister, sekretarz stanu, podsekretarz stanu lub szef Gabinetu Politycznego Ministra.
Ewidencję prowadzi Biuro Ministra.
Informacje dotyczące prowadzonej ewidencji można uzyskać w sekretariacie Biura Ministra,
telefon: +48222455931; e-mail: sekretariat.bm@mc.gov.pl.
17. Ewidencja podmiotów, do których składów osobowych zostali powołani pracownicy ministerstwa.
Ewidencję prowadzi Biuro Ministra.
Informacje dotyczące prowadzonej ewidencji można uzyskać w sekretariacie Biura Ministra,
telefon: +48222455931; e-mail: sekretariat.bm@mc.gov.pl.
18. Ewidencja Osób Upoważnionych do Przetwarzania Danych Osobowych
Ewidencję prowadzi Biuro Dyrektora Generalnego.
Informacje dotyczące prowadzonej ewidencji można uzyskać w sekretariacie Biura Dyrektora Generalnego
telefon: +48222455917; e-mail:sekretariat.bdg@mc.gov.pl.
19. Rejestr Zarządzeń oraz Decyzji Dyrektora Generalnego Ministerstwa
Ewidencję prowadzi Biuro Dyrektora Generalnego.
Informacje dotyczące prowadzonej ewidencji można uzyskać w sekretariacie Biura Dyrektora Generalnego
telefon: +48222455917; e-mail: sekretariat.bdg@mc.gov.pl.
20. Rejestr Upoważnień i Pełnomocnictw Udzielonych przez Dyrektora Generalnego Ministerstwa
Ewidencję prowadzi Biuro Dyrektora Generalnego.
Informacje dotyczące prowadzonej ewidencji można uzyskać w sekretariacie Biura Dyrektora Generalnego,
telefon: +48222455917; e-mail: sekretariat.bdg@mc.gov.pl.
21. Centralne Repozytorium Informacji Publicznej
Rejestr prowadzi Departament Rozwoju Usług Cyfrowych i Otwartości Danych.
Informacje dotyczące prowadzonego rejestru można uzyskać pisząc na adres: kontakt@danepubliczne.gov.pl lub w sekretariacie departamentu,
telefon: +48222455544; e-mail: sekretariat.druciod@mc.gov.pl.
- Ostatnia modyfikacja:
- 05.04.2018 12:09 administrator gov.pl
- Pierwsza publikacja:
- 05.04.2018 12:09 administrator gov.pl