W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wybraliśmy agencję reklamową, która wesprze nową kampanię e-usług

23.08.2024

Ministerstwo Cyfryzacji rozpoczyna współpracę z agencją GoldenSubmarine przy realizacji nowej odsłony kampanii promującej aplikację mObywatel i korzystanie z e-usług publicznych. Zawarcie umowy z agencją poprzedziła kilkumiesięczna procedura przetargowa – najpierw konsultacje rynkowe, a następnie otwarty przetarg.

Na grafice na żółtym tle widzimy młodą kobietę trzymająca w ręku megafon. Po lewej stronie na niebieskim tle znajduje się napis: Nowa agencja wybrana do wsparcia kampanii e-usług. E lewym dolnym rogu znajduje się logo Ministerstwa Cyfryzacji.

W sumie w przetargu udział wzięło 14 agencji, to znane i renomowane podmioty, które na co dzień realizujące kampanie dla wiodących marek. Każda z przedstawionych propozycji koncepcji kampanii w przetargu była przez starannie przeanalizowana, a decyzja o wyborze wykonawcy kampanii nie była łatwa. Ze względu na formułę przetargu zwycięzca mógł być tylko jeden, chcielibyśmy jednak podkreślić, że doceniamy wysoki poziom merytoryczny przesłanych propozycji. Doceniamy wysiłek, profesjonalizm oraz zaangażowanie, jakie wszystkie agencje włożyły w przygotowanie swoich ofert.

Kampania, którą będziemy realizować to ważny projekt, który ma pokazać obywatelom, jak wiele ważnych spraw mogą zrealizować dzięki e-usługom administracji. Będziemy w niej promować aplikację i portal mObywatel, a także zachęcać kolejne grupy społeczne do korzystania z e-administracji. Pierwszy etap kampanii będziemy prowadzić co końca 2025. Sama kampania będzie wspófinansowana funduszy unijnych z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.

Zależało nam na profesjonalnym przeprowadzeniu przetargu, w którym decydowały kryteria jakościowe. Od pierwszego etapu przygotowań położyliśmy duży nacisk na przystępność naszych procedur przetargowych przygotowując dokumentację. Istotną wartością dla nas było wysokie zaangażowanie agencji na etapie konsultacji rynkowych, poprzedzających przetarg. Duża liczba zgłoszeń do przetargu jest dowodem, że starania z naszej strony zostały zauważone.

Poniżej link do wyników przetargu z punktacją uzyskaną przez poszczególne agencje 

Liczymy, że kolejne przetargi będą się cieszyć równie dużym zainteresowaniem ze strony agencji jak, ten rozstrzygnięty.

{"register":{"columns":[]}}