Wydarzenia w projekcie
GRUDZIEŃ 2021
Warsztaty CPA dla liderów projektowych powered by GovTech Polska
PAŹDZIERNIK 2021
Usługi API dla Elektronicznej Karty Lokalizacji Podróżnego (eKLP)
LIPIEC 2021
Usługa API do zlecania testów w systemie EWP
MAJ 2020
Testowa wersja API dla profilu zaufanego na Portalu Dewelopera CPA.
MARZEC 2020
- Pojawiły się nowe usługi w Cyfrowej Piaskownicy Administracji
- Cyfrowa Piaskownica Administracji połączona z Login.gov.pl
LUTY 2020
Zakończenie pierwszej inicjatywy - usługa API RNP
STYCZEŃ 2020
BeSTi@ w piaskownicy – nowe usługi API
LISTOPAD 2019
- 7.11. 2019 podpisano porozumienie z Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Projekt Cyfrowa Piaskownica Administracji uzyskał dofinansowanie z funduszu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w ramach II osi priorytetowej „E-administracja i otwarty rząd”, działanie nr 2.2: „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”.
- Pojawiły się nowe usługi w Cyfrowej Piaskownicy Administracji
PAŹDZIERNIK 2019
21.10.2019 – uruchomiono Portal Współpracy
11.10.2019 – projektu CPA został wybrany do dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
WRZESIEŃ 2019
03.09.2019 – wniosek o dofinansowanie projektu CPA z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa przeszedł pomyślnie weryfikację formalną.
SIERPIEŃ 2019
19.08.2019 – wniosek o dofinansowanie projektu został złożony do Centrum Projektów Polska Cyfrowa
07.08.2019 – odbyła się publiczna prezentacja założeń projektu CPA
LIPIEC 2019
23.07.2019 – unieważniono postępowanie na usługę wsparcia formalno-prawnego
23.07.2019 – unieważniono postępowanie na usługę budowy i rozwoju społeczności CPA
05.07.2019 - ruszył nabór ofert w postępowaniu na usługę budowy i rozwoju społeczności CPA
CZERWIEC 2019
19.06 - ruszył nabór ofert w postępowaniu na wykonanie usług wsparcia formalno-prawnego w projekcie
14.06 - Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji zaakceptował założenia realizacji projektu
https://www.gov.pl/web/krmc/protokol3
https://www.gov.pl/web/krmc/ministerstwo-cyfryzacji43
5.06 - Rada Architektury zarekomendowała do KRMC realizację projektu
MAJ 2019
17.05 - Komitet Sterujący zaakceptował dokument „Założenia Projektu”
9.05 - temat inwentaryzacji usług API administracji publicznej zaprezentowano podczas spotkania Rady Dyrektorów IT
KWIECIEŃ 2019
18.04 - szczegółowa koncepcja projektu została zaprezentowana podczas spotkania Rady Dyrektorów IT
1.04 - Rada Portfela zaakceptowała wizję biznesową projektu