W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podsumowanie listopadowych webinarów z e-Doręczeń dla podmiotów publicznych

14.11.2024

Podsumowanie listopadowych webinarów z e-Doręczeń dla podmiotów publicznych

Zbliża się obowiązek stosowania e-Doręczeń (1 stycznia 2025 r.). Dlatego eksperci z Centralnego Ośrodka Informatyki (COI) przeprowadzili 7 i 14 listopada kolejne webinary informacyjne. W spotkaniach wzięło udział prawie dwa tysiące podmiotów publicznych.

Tematy listopadowych spotkań

Podczas webinarów uczestnicy dowiedzieli się:

  • czym są e-Doręczenia, jakie przepisy je regulują, kto będzie musiał je stosować i jakie korzyści płyną z ich wdrożenia,
  • kim jest administrator, jak dodać i zmienić administratora oraz jaka jest jego rola w skrzynce do e-Doręczeń,
  • jak korzystać ze aplikacji e-Doręczeń – jak przygotować i wysyłać korespondencję elektroniczną i hybrydową, jak archiwizować wiadomości,
  • gdzie uzyskać informacje i materiały na temat e-Doręczeń.

Dodatkowo eksperci odpowiadali na pytania uczestników przesłane przed spotkaniami i zadawane na czacie w ich trakcie.

Kolejne webinary

Aby ułatwić instytucjom publicznym wdrożenie e-Doręczeń,  planowane są kolejne webinary informacyjne. Szczegóły udostępnimy na stronie internetowej o e-Doręczeniach.

{"register":{"columns":[]}}