W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Jak przygotować się do e-Doręczeń

Już dziś zachęcamy do przeanalizowania wewnętrznych procedur i dostosowania ich do nowych regulacji związanych z obowiązkiem korzystania z e-Doręczeń. W przypadku posiadania systemu klasy EZD zapraszamy do przetestowania usługi e-Doręczeń. Udział w testach nie jest obowiązkowy. Nie trzeba do nich zakładać skrzynki na środowisku produkcyjnym. 

Szczegółowe informacje dotyczące dostępu do środowiska testowego oraz integracji usługi e-Doręczeń z systemami klasy EZD znajdują się na stronie e-Doręczeń w zakładce Integracja usługi e-Doręczeń.

Co można zrobić już dziś

  1. Przeanalizować wewnętrzne procedury, regulaminy, instrukcje kancelaryjne ze względu na integrację z systemem e-Doręczeń.
  2. Jeśli posiadasz system klasy EZD, możesz:
    • skontaktować się ze swoim dostawcą EZD i dowiedzieć się, czy rozpoczął integrację z systemem e-Doręczeń,
    • przeanalizować zadania związane z integracją,
    • wyznaczyć osoby do testów,
    • złożyć wniosek o dostęp do środowiska testowego,
    • przeprowadzić testy.

Co przygotować przed złożeniem wniosku o adres do e-Doręczeń

  1. Dane wnioskodawcy, którego wniosek dotyczy.
  2. Dane administratora.

Żeby złożyć wniosek, trzeba mieć jeden ze środków potwierdzenia tożsamości w internecie: profil zaufany, e-dowód lub podpis kwalifikowany.

{"register":{"columns":[]}}