Infolinia
Jeśli na stronie o e-Doręczeniach i w sekcji Pytania i odpowiedzi nie ma informacji, których potrzebujesz, wyślij pytanie przez formularz kontaktowy albo zadzwoń na naszą infolinię 22 250 01 45, a tam:
- wybierz 1 – jeśli masz pytania dotyczące:
- zakładania adresu i skrzynki do e-Doręczeń (z wyłączeniem przedsiębiorców),
- aktualizacji danych adresu i skrzynki do e-Doręczeń (z wyłączeniem przedsiębiorców)
- logowania do e-Doręczeń,
- wyszukiwania adresu odbiorcy.
(infolinia dostępna w dni robocze w godzinach 8.00–16.00),
- wybierz 2 – jeśli masz pytania dotyczące przedsiębiorców w zakresie:
- zakładania adresu i skrzynki do e-Doręczeń dla przedsiębiorców,
- aktualizacji danych adresu i skrzynki do e-Doręczeń.
(w dni robocze w godzinach 8.00–17.00),
- wybierz 3 – jeśli masz pytania dotyczące:
- otwierania i odczytywania wiadomości,
- wysyłania wiadomości i dodania załącznika,
- powiadomień e-mail o nowej wiadomości,
- statusu wiadomości i dowodów technicznych,
- reklamacja wysyłki.
(w dni robocze w godzinach 8.00–20.00).