W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Infolinia

Jeśli na stronie o e-Doręczeniach i w sekcji  Pytania i odpowiedzi nie ma informacji, których potrzebujesz, wyślij pytanie przez formularz kontaktowy albo zadzwoń na naszą infolinię 22 250 01 45, a tam:

  • wybierz 1 – jeśli masz pytania dotyczące:
    • zakładania adresu i skrzynki do e-Doręczeń (z wyłączeniem przedsiębiorców),
    • aktualizacji danych adresu i skrzynki do e-Doręczeń (z wyłączeniem przedsiębiorców)
    • logowania do e-Doręczeń,
    • wyszukiwania adresu odbiorcy.

(infolinia dostępna w dni robocze w godzinach 8.00–16.00),

  • wybierz 2 – jeśli masz pytania dotyczące przedsiębiorców w zakresie:
    • zakładania adresu i skrzynki do e-Doręczeń dla przedsiębiorców,
    • aktualizacji danych adresu i skrzynki do e-Doręczeń.

(w dni robocze w godzinach 8.00–17.00),

  • wybierz 3 –  jeśli masz pytania dotyczące:
    • otwierania i odczytywania wiadomości,
    • wysyłania wiadomości i dodania załącznika,
    • powiadomień e-mail o nowej wiadomości,
    • statusu wiadomości i dowodów technicznych,
    • reklamacja wysyłki.

(w dni robocze w godzinach 8.00–20.00).