W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Dostępna szkoła” – materiały z konferencji

22.11.2022

Zachęcamy do zapoznania się z materiałami z konferencji „Dostępna szkoła”. Przybliżają one najważniejsze zagadnienia związane z edukacją włączająca, Zintegrowaną Platformą Edukacyjną oraz Zintegrowanym System Kwalifikacji.

Granatowe tło napis „Dostępna szkoła” – materiały z konferencji. Na gorze logotyp akcji Edukacji w zasięgu ręki, poniżej logotypy Funduszy Europejskich, Rzeczpospolitej Polskiej, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Unii Europejskiej

Konferencja „Dostępna szkoła” odbyła się 16 listopada w formule online. Uczestniczyli w niej eksperci, praktycy oraz osoby realizujące projekty w zakresie edukacji włączającej, Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej oraz Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Wydarzenie było również okazją do posumowania kampanii informacyjno-promocyjnej MEiN „Edukacja w zasięgu ręki”. 

Na naszej stronie udostępniliśmy film z konferencji oraz prezentacje prelegentów. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami.

Materiały

Działania legislacyjne MEiN w zakresie edukacji włączającej, Elżbieta Neroj
1-Dzialania-legislacyjne-MEiN-w-zakresie-edukacji-wlaczajacej-–-Elzbieta-Neroj.pdf 0.74MB
Przygotowanie kadr do edukacji włączającej- szkolenia, doradztwo, zasoby, Katarzyna Nowakowska
2-Przygotowanie-kadr-do-edukacji-wlaczajacej-–-szkolenia-doradztwo-zasoby-–-Katarzyna-Nowakowska.pdf 1.14MB
Wsparcie szyte na miarę, czyli z doświadczeń SCWEW w Krakowie, Aneta Garncarz
3-Wsparcie-szyte-na-miare-czyli-z-doswiadczen-SCWEW-w-Krakowie-–-Aneta-Garncarz.pdf 0.99MB
KAPP Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych i jej zastosowanie w edukacji włączającej, dr Beata Papuda Dolińska
4-KAPP-Kompleksowa-Analiza-Procesow-Poznawczych-i-jej-zastosowanie-w-edukacji-wlaczajacej-–-dr-Beata-Papuda-Dolinska.pdf 0.97MB
Narzędzia do pomiaru funkcjonowania emocjonalno-społecznego i osobowość, dr hab. Jan Cieciuch
5-Narzedzia-do-pomiaru-funkcjonowania-emocjonalno-spolecznego-i-osobowosci-–-dr-hab-Jan-Cieciuch.pdf 1.30MB
Asystent ucznia w szkole - wnioski z pierwszego etapu pilotażu, Zofia Lisiecka, Marek Tarwacki
6-Asystent-ucznia-w-szkole-–-wnioski-z-pierwszego-etapu-pilotazu-–-Zofia-Lisiecka-Marek-Tarwacki.pdf 0.48MB
Dostępna szkoła w działaniu - pilotaż modelu, Bartosz Siemiatkowski
7-Dostepna-szkola-w-dzialaniu-–-pilotaz-modelu-–-Bartosz-Siemiatkowski.pdf 1.02MB
Rozwój cyfrowych usług dla edukacji od zpe.gov.pl do edukacja.gov.pl. Tomasz Kulasa
8-Rozwoj-cyfrowych-uslug-dla-edukacji-Od-zpegov​_pl-do-edukacjagov​_pl-–-Tomasz-Kulasa.pdf 3.06MB
Prezentacja nt funkcjonalności i wykorzystania ZPE w pracy nauczyciela, Macieja Rakowski
9-Prezentacja-nt-funkcjonalnosci-i-wykorzystania-ZPE-w-pracy-nauczyciela-–-Maciej-Rakowski.pdf 1.24MB
Prezentacja możliwości ZPE, Tomasz Madej
10-Prezentacja-mozliwosci-ZPE-–-Tomasz-Madej.pdf 1.11MB
Co sztuczna inteligencja robi w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji, Agnieszka Marszałek
11-Co-sztuczna-inteligencja-robi-w-Zintegrowanym-Rejestrze-Kwalifikacji-–-Agnieszka-Marszalek.pdf 2.06MB
Odznaka jako innowacja w cyfrowym potwierdzaniu umiejętności kompetencji i osiągnięć, Michał Nowakowski
12-Odznaka-jako-innowacja-w-cyfrowym-potwierdzaniu-umiejetnosci-kompetencji-i-osiagniec-–-Michal-Nowakowski.pdf 1.58MB
ZSK jako narzędzie wspierające uczenie się przez całe życie, Maciej Tauber
13-ZSK-jako-narzedzie-wspierajace-uczenie-sie-przez-cale-zycie-–-Maciej-Tauber.pdf 3.16MB

Wideo

{"register":{"columns":[]}}