W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020

24.04.2020

Postępowanie prowadzone poprzez Platformę: https://mrpips.ezamawiajacy.pl

Data publikacji: 24.04.2020

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_-​_znak​_sprawy​_11​_DWF​_PN​_2020.pdf 0.14MB
SIWZ
SIWZ​_11​_DWF​_PN​_2020.pdf 0.96MB
Załącznik nr 1 do SIWZ – Wzór Formularza ofertowego (FO)
Załącznik​_nr​_1​_do​_SIWZ​_FO​_spr​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.doc 0.09MB
Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór Wykazu usług
Załącznik​_nr​_2​_do​_SIWZ​_wykaz​_usług​_spr​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.doc 0.10MB
Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór Wykazu osób
Załącznik​_nr​_3​_do​_SIWZ​_wykaz​_osób​_spr​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.doc 0.11MB
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik​_nr​_4​_do​_SIWZ​_-​_Oświadczenie​_o​_grupie​_kapitałowej​_spr​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.doc 0.07MB
Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy
Załącznik​_nr​_5​_do​_SIWZ​_wzór​_umowy​_spr​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.pdf 0.47MB
espd-request​_11​_DWF​_PN​_2020
espd-request​_11​_DWF​_PN​_2020.xml 0.13MB
Załącznik 1 do umowy - Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji przedmiotu umowy (SOPU)
Załącznik​_nr​_1​_do​_umowy-​_SOPU.pdf 0.56MB
Załącznik 1 do SOPU - Założenia do kontroli na miejscu Załącznik do Porozumienia w spawie realizacji PO WER 2014 – 2020
Załącznik​_nr​_1​_do​_SOPU​_-​_Założenia​_do​_kontroli​_na​_miejscu​_MRPiPS.pdf 0.25MB
Załącznik 2 do SOPU - Wzór: Zestawienie zweryfikowanych w trakcie kontroli uczestników projektu do listy sprawdzającej
Załącznik​_nr​_2​_do​_SOPU​_-​_Uczestnicy​_do​_Listy​_sprawdzającej.pdf 0.40MB
Załącznik 3 do SOPU - Wzór: Zestawienie zweryfikowanych w trakcie kontroli pozycji finansowych do Listy sprawdzającej
Załącznik​_nr​_3​_do​_SOPU​_-​_Finansowy​_do​_Listy​_sprawdzającej.pdf 0.51MB
Załącznik 4 do SOPU - Poradnik dobrych praktyk wizyt monitoringowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – wrzesień 2016
Załącznik​_nr​_4​_do​_SOPU​_-​_Poradnik​_dobrych​_praktyk.pdf 2.45MB
Załącznik 5 do SOPU - Wzór: Komplet zestawień do wypełnienia przez Beneficjenta
Załącznik​_nr​_5​_do​_SOPU​_-​_Wzory​_zestawień​_dla​_Beneficjenta.pdf 0.38MB
Załącznik 2 do umowy - Zlecenie przeprowadzenia kontroli
Załącznik​_nr​_2​_do​_umowy​_-​_Zlecenie​_przeprowadzenia​_kontroli.pdf 0.40MB
Załącznik 3 do umowy - Realizacja zlecenia przeprowadzenia kontroli
Załącznik​_nr​_3​_do​_umowy​_-​_Realizacja​_zlecenia​_przeprowadzenia​_kontroli.pdf 0.40MB
Załącznik 4 do umowy - Wykaz osób wchodzących w skład Zespołu Kontrolującego
Załącznik​_nr​_4​_do​_umowy​_-​_Wykaz​_osób.pdf 0.22MB
Załącznik 5 do umowy - Wzór: Deklaracja bezstronności
Załącznik​_nr​_5​_​_do​_umowy​_-​_Deklaracja​_bezstronności.pdf 0.26MB
Załącznik 6 do umowy - Wzór: Zawiadomienie o kontroli
Załącznik​_nr​_6​_do​_umowy​_-​_wzór​_zawiadomienie​_o​_kontroli.pdf 0.39MB
Załącznik 7 do umowy - Lista sprawdzająca do kontroli w siedzibie beneficjenta
Załącznik​_nr​_7​_do​_umowy​_-​_Lista​_sprawdzająca​_do​_kontroli​_w​_siedzibie​_beneficjenta.pdf 0.57MB
Załącznik 8 do umowy - Lista sprawdzająca do kontroli w ramach wizyty monitoringowej
Załącznik​_nr​_8​_do​_umowy​_-​_Lista​_sprawdzająca​_do​_kontroli​_w​_ramach​_wizyty​_monitoringowej.pdf 0.29MB
Załącznik 9 do umowy - Wzór: Informacja pokontrolna z kontroli w siedzibie beneficjenta
Załącznik​_nr​_9​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Informacja​_pokontrolna​_z​_kontroli​_w​_siedzibie​_beneficjenta.pdf 0.46MB
Załącznik 10 do umowy - Wzór: Informacja pokontrolna z kontroli w ramach wizyty monitoringowej
Załącznik​_nr​_10​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Informacja​_pokontrolna​_z​_kontroli​_w​_ramach​_wizyty​_monitoringowej.pdf 0.35MB
Załącznik 11 do umowy - Wzór: Ostateczna informacja pokontrolna z kontroli w siedzibie beneficjenta
Załącznik​_nr​_11​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Ostateczna​_informacja​_pokontrolna​_z​_kontroli​_w​_siedzibie​_beneficjenta.pdf 0.47MB
Załącznik 12 do umowy - Wzór: Ostateczna informacja pokontrolna z wizyty monitoringowej
Załącznik​_nr​_12​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Ostateczna​_informacja​_pokontrolna​_z​_wizyty​_monitoringowej.pdf 0.35MB
Załącznik 13 do umowy - Wzór: Protokół przekazania
Załącznik​_nr​_13​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Protokół​_przekazania.pdf 0.39MB
Załącznik 14 do umowy - Wzór: Protokół odbioru
Załącznik​_nr​_14​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Protokół​_odbioru.pdf 0.40MB
Załącznik 14a do umowy - Wzór: Protokół rozbieżności
Załącznik​_nr​_14a​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Protokół​_rozbieżności.pdf 0.40MB
Załącznik 15 do umowy - Wzór: Protokół odbioru przedmiotu umowy
Załącznik​_nr​_15​_do​_umowy​_-​_Wzór​_Protokół​_odbioru​_przedmiotu​_umowy.pdf 0.36MB

Wyjaśnienie treści SIWZ

Data publikacji: 20.05.2020 r.

Materiały

Wyjaśnienie treści SIWZ
Wyjasnienie​_tresci​_SIWZ​_​_-​_sprawa​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.pdf 0.31MB

II Wyjaśnienie treści SIWZ

Data publikacji: 21.05.2020

Materiały

II Wyjaśnienie treści SIWZ
II​_Wyjaśnienie​_tresci​_SIWZ​_​_-​_sprawa​_nr​_11​_DWF​_PN​_2020.pdf 0.32MB

Informacja z otwarcia ofert

Data publikacji: 28.05.2020 r.

Materiały

Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_znak​_sprawy​_11​_DWF​_PN​_2020.pdf 0.28MB

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Data publikacji: 17.09.2020 r.

Materiały

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej​_11​_DWF​_PN​_2020​_bip.pdf 0.30MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.04.2020 13:19 Katarzyna Gruszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Kędzierski, dyrektor BA/ Katarzyna Gruszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020 6.0 18.09.2020 10:30 Małgorzata Podrażka
Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020 5.0 17.09.2020 14:43 Katarzyna Gruszczyńska
Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020 4.0 28.05.2020 15:49 Katarzyna Gruszczyńska
Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020 3.0 21.05.2020 12:45 Katarzyna Gruszczyńska
Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020 2.0 20.05.2020 09:50 Katarzyna Gruszczyńska
Przeprowadzenie 110 kontroli w siedzibie Beneficjenta i 110 wizyt monitoringowych, realizowanych w ramach Działania 1.3, 1.4, 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 i 2.20 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), znak sprawy: 11/DWF/PN/2020 1.0 24.04.2020 13:19 Katarzyna Gruszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}