W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kursy interpersonalne

Prosta grafika wektorowa - Kursy interpersonalne

Nazwa kursu

Czas

Opis

Efektywna praca zdalna

2:00

Kurs jest przeznaczony dla osób zainteresowanych tematyką właściwej organizacji pracy (czyli zadbanie o ergonomię, ład i porządek działania), organizacji czasu tak, aby zadbać o terminowe wykonanie pracy - a przy okazji zadbać o siebie i swoje potrzeby - oraz ustalania priorytetów.

Etyka – szkolenie dla osób niezajmujących wyższych stanowisk w służbie cywilnej

4:00

Kurs jest przeznaczony dla osób chcących poznać kompleksowy wachlarz zagadnień i dylematów etycznych w służbie cywilnej, pozwalających w sposób świadomy kreować zachowania etyczne, a eliminować te etycznie wątpliwe.

Etyka – szkolenie dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej

3:30

Kurs jest przeznaczony dla osób rozpoczynających karierę w służbie cywilnej, które chcą poznać kompleksowe informacje o zasadach etycznych obowiązujących w korpusie. Pomogą one w rozpoznawaniu i rozwiązywaniu dylematów etycznych.

Etyka - szkolenie dla osób zajmujących wyższe stanowiska w służbie cywilnej

2:30

Kurs jest przeznaczony dla osób zajmujących wyższe stanowiska w służbie cywilnej, które chcą dowiedzieć się więcej o etycznym przywództwie i istotnych aspektach etyki w służbie cywilnej z perspektywy pełnionych funkcji kierowniczych.

Jak prowadzić szkolenia zdalne

3:30

Dla osób, które chcą wiedzieć jak zaplanować efektywne i angażujące szkolenie w formie zdalnej przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi multimedialnych.

Nowoczesne standardy obsługi Klienta

5:00

Kurs jest przeznaczony dla osób zainteresowanych zagadnieniami z zakresu zarządzania satysfakcją klienta z wykorzystaniem metody Servqual, zasadami prowadzenia rozmowy z klientem, technikami aktywnego słuchania, radzeniem sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta oraz panowaniem nad własnymi emocjami.

Podejście procesowe w obsłudze Klienta. Klient w centrum uwagi administracji.

3:00

Kurs jest przeznaczony dla osób zainteresowanych tematyką badania procesów obsługi klienta, zarządzania procesowego oraz technikami identyfikacji, mapowania, analizy i optymalizacji procesów związanych z obsługą klienta w urzędzie.

Projektowanie zorientowane na człowieka

3:30

Kurs jest skierowany do członków korpusu służby cywilnej zaangażowanych w projektowanie usług, produktów i polityk publicznych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie innowacji i strategii w urzędzie. Dzięki zastosowaniu metod projektowania zorientowanego na człowieka użytkownicy kursu będą sprawniej rozwiązywać problemy, tworzyć innowacje i je wdrażać.

Prosty język – pigułki wiedzy

1:00

Kurs jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć czym jest prosty język i dlaczego jest ważny w urzędach. 10 pigułek wiedzy zawiera przydatne wskazówki. Poznasz m.in. zasady prostego języka, prawidłową strukturę pisma oraz jak unikać w pismach np. słów trudnych, kancelaryzmów i terminów branżowych.

Przeciwdziałanie korupcji

5:30

Dla osób zainteresowanych tematyką przeciwdziałania korupcji, które chciałyby nabyć umiejętności rozpoznawania sytuacji korupcyjnych, przyswoić ogólną wiedzę na temat przeciwdziałania korupcji, zdobyć określone umiejętności interpersonalne w celu przeciwdziałania korupcji oraz wykształcenia pożądanych postaw antykorupcyjnych.

Radzenie sobie ze stresem i efektywne zarządzanie czasem

3:00

Dla osób, które chcą wiedzieć więcej o źródłach stresu, jak przeciwdziałać stresowi oraz poznać techniki wykorzystywane w zarządzaniu czasem.

Rozwijanie kluczowych umiejętności liderów procesu zmiany

1:30

Dla osób, które chcą dowiedzieć się czym jest efektywna komunikacja i dlaczego jest ważna, na czym polega aktywne słuchanie i jak lepiej komunikować zmianę.

Skuteczna komunikacja

3:00

Kurs jest przeznaczony dla osób zainteresowanych tematyką komunikacji niewerbalnej, werbalnej, aktywnego słuchania, radzenia sobie z problemami w komunikacji oraz asertywną komunikacją.

Tworzenie komunikatów pisemnych zrozumiałych i dopasowanych do odbiorcy

2:00

Osób, które chcą poznać zasady dotyczące planowania i zarządzania projektem oraz dowiedzieć się więcej o jego uruchomieniu, organizacji i kontroli postępu.

Zasady stosowania prostego języka w Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)

3:00

Kurs jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć czym jest prosty język i dlaczego jest ważny w urzędach. Poznasz dzięki niemu m.in. instrukcję tworzenia pisma w standardzie prostego języka, parametry pisma w standardzie Ulgi językowej oraz przećwiczysz planowanie tytułu, akapitów i środtytułów pisma.

{"register":{"columns":[]}}