W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nowości w zakładce CAF

09.09.2022

W zakładce serwisu służby cywilnej poświęconej CAF https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/caf dodaliśmy nowe elementy. Teraz publikujemy w niej również listę kontaktową ekspertów CAF. Dodatkowo zbieramy opisy dobrych praktyk, aby w serwisie promować najlepsze rozwiązania wdrożone w efekcie zastosowania CAF.

News

Lista kontaktowa ekspertów CAF

W zakładce „Eksperci CAF” publikujemy dane kontaktowe osób, które uzyskały tytuł Eksperta CAF (ang. CAF External Feedback Actor – EFAC) w ramach dwóch tur kwalifikacji ekspertów w projekcie ówczesnego Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji pt. „Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST dla procesu Poświadczania Stosowania CAF w JST”.

Liczymy, że informacje, które publikujemy w nowej zakładce ułatwią bezpośredni kontakt z ekspertami wszystkim zainteresowanym wsparciem eksperckim w zastosowaniu modelu CAF lub w uzyskaniu Poświadczenia Jakości Zastosowania CAF.

Kliknij w ten link, aby zobaczyć listę kontaktową ekspertów CAF.

Ważne:

Wsparcie eksperckie w zastosowaniu modelu samooceny odbywa się odpłatnie, na zasadach komercyjnych.

Udział w procedurze Poświadczenia Jakości Zastosowania CAF jest w Polsce bezpłatny wyłącznie dla jednostek samorządu terytorialnego. Więcej informacji na temat procedury znajdą Państwo w zakładce Krajowego Organizatora CAF ds. jst – Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego

Dobre praktyki CAF

Najlepszym sposobem promocji CAF jest prezentacja dobrych rozwiązań wdrożonych w efekcie jego  zastosowania. W zakładce „Dobre praktyki” chcemy publikować takie właśnie praktyki. Zachęcamy wszystkich użytkowników CAF, którzy chcieliby promować swoją organizację, a jednocześnie pomóc nam w promocji CAF, o wypełnienie krótkiego formularza.

Aby zgłosić dobrą praktykę, kliknij w ten link i wypełnij formularz.

W formularzu prosimy m.in. o:

  • krótkie podsumowanie dobrej praktyki (wskazanie, czego dotyczy dane rozwiązanie i na czym polega),
  • opis  „tła” (co stanowiło główny problem, który zidentyfikowano w efekcie samooceny CAF,
  • krótki opis procesu zmian (cel/ zaangażowane strony/ podjęte działania/ewentualne trudności i sposób ich przezwyciężenia),
  • przedstawienie, co zostało osiągnięte w efekcie podjętych działań oraz
  • informację, na temat doświadczenia organizacji, zdobytego w efekcie zastosowania modelu CAF.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z:

 

Wypełnij formularz i podziel się dobrą praktyką CAF!

 

{"register":{"columns":[]}}