Nowości w zakładce CAF
09.09.2022
W zakładce serwisu służby cywilnej poświęconej CAF https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/caf dodaliśmy nowe elementy. Teraz publikujemy w niej również listę kontaktową ekspertów CAF. Dodatkowo zbieramy opisy dobrych praktyk, aby w serwisie promować najlepsze rozwiązania wdrożone w efekcie zastosowania CAF.
Lista kontaktowa ekspertów CAF
W zakładce „Eksperci CAF” publikujemy dane kontaktowe osób, które uzyskały tytuł Eksperta CAF (ang. CAF External Feedback Actor – EFAC) w ramach dwóch tur kwalifikacji ekspertów w projekcie ówczesnego Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji pt. „Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST dla procesu Poświadczania Stosowania CAF w JST”.
Liczymy, że informacje, które publikujemy w nowej zakładce ułatwią bezpośredni kontakt z ekspertami wszystkim zainteresowanym wsparciem eksperckim w zastosowaniu modelu CAF lub w uzyskaniu Poświadczenia Jakości Zastosowania CAF.
Kliknij w ten link, aby zobaczyć listę kontaktową ekspertów CAF.
Ważne:
Wsparcie eksperckie w zastosowaniu modelu samooceny odbywa się odpłatnie, na zasadach komercyjnych.
Udział w procedurze Poświadczenia Jakości Zastosowania CAF jest w Polsce bezpłatny wyłącznie dla jednostek samorządu terytorialnego. Więcej informacji na temat procedury znajdą Państwo w zakładce Krajowego Organizatora CAF ds. jst – Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego.
Dobre praktyki CAF
Najlepszym sposobem promocji CAF jest prezentacja dobrych rozwiązań wdrożonych w efekcie jego zastosowania. W zakładce „Dobre praktyki” chcemy publikować takie właśnie praktyki. Zachęcamy wszystkich użytkowników CAF, którzy chcieliby promować swoją organizację, a jednocześnie pomóc nam w promocji CAF, o wypełnienie krótkiego formularza.
Aby zgłosić dobrą praktykę, kliknij w ten link i wypełnij formularz.
W formularzu prosimy m.in. o:
- krótkie podsumowanie dobrej praktyki (wskazanie, czego dotyczy dane rozwiązanie i na czym polega),
- opis „tła” (co stanowiło główny problem, który zidentyfikowano w efekcie samooceny CAF,
- krótki opis procesu zmian (cel/ zaangażowane strony/ podjęte działania/ewentualne trudności i sposób ich przezwyciężenia),
- przedstawienie, co zostało osiągnięte w efekcie podjętych działań oraz
- informację, na temat doświadczenia organizacji, zdobytego w efekcie zastosowania modelu CAF.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z:
- Katarzyną Dudzik, krajową korespondentką CAF (katarzyna.dudzik@kprm.gov.pl) lub
- Witoldem Stelmaskim (witold.stelmaski@kprm.gov.pl).
Wypełnij formularz i podziel się dobrą praktyką CAF!