W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Projekty PO KL

Departament Służby Cywilnej w latach 2007-2013 realizował projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Celem naszych projektów było unowocześnienie działalności urzędów, poprawa jakości i efektywności ich pracy oraz standaryzacja rozwiązań.

Pracę prowadziliśmy wielotorowo. Część przedsięwzięć skierowaliśmy bezpośrednio do administracji i urzędów. Doskonaliśmy sposób zarządzania urzędem w obszarach:
  • procesów,
  • jakości,
  • kompetencji,
  • komunikacji.
Wykorzystywaliśmy przy tym potencjał analityczny pracowników administracji. Wspieraliśmy urzędy między innymi w doskonaleniu kontaktów z klientami i usprawnianiu czynności związanych z obsługą obywateli.
Ponad 50 000 osób wzięło udział w szkoleniach
To wszystko było możliwe dzięki wykorzystaniu środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakończyliśmy 16 projektów. Szczegółowe informacje o każdym z projektów można znaleźć, klikając na jego nazwę.

Projekty zakończone

{"register":{"columns":[]}}