Projekty PO KL
Departament Służby Cywilnej w latach 2007-2013 realizował projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Celem naszych projektów było unowocześnienie działalności urzędów, poprawa jakości i efektywności ich pracy oraz standaryzacja rozwiązań.
Pracę prowadziliśmy wielotorowo. Część przedsięwzięć skierowaliśmy bezpośrednio do administracji i urzędów. Doskonaliśmy sposób zarządzania urzędem w obszarach:
- procesów,
- jakości,
- kompetencji,
- komunikacji.
Wykorzystywaliśmy przy tym potencjał analityczny pracowników administracji. Wspieraliśmy urzędy między innymi w doskonaleniu kontaktów z klientami i usprawnianiu czynności związanych z obsługą obywateli.
Ponad 50 000 osób wzięło udział w szkoleniach
To wszystko było możliwe dzięki wykorzystaniu środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakończyliśmy 16 projektów. Szczegółowe informacje o każdym z projektów można znaleźć, klikając na jego nazwę.
Projekty zakończone
- Procesy, cele, kompetencje - zintegrowane zarządzanie w urzędzie
- Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej
- Wsparcie reformy administracji skarbowej
- Wzmocnienie potencjału analitycznego administracji publicznej
- Strategia Zarządzania Zasobami Ludzkimi w służbie cywilnej
- Poprawa jakości zarządzania w administracji rządowej – Akademia Zarządzania Publicznego II etap
- Podniesienie jakości procesów decyzyjnych w administracji rządowej poprzez wykorzystanie potencjału środowisk naukowych i eksperckich
- Szkolenia psychospołeczne i specjalistyczne dla pracowników administracji skarbowej
- Szkolenia osób powołanych na wysokie stanowiska państwowe z państwowego zasobu kadrowego
- Przeprowadzenie badania i analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu działań (strategii szkoleniowej) w służbie publicznej na lata 2008 - 2010 oraz realizacja szkoleń
- Opracowanie koncepcji systemu opisów stanowisk pracy i wartościowania wysokich stanowisk państwowych oraz powiązania jego wyników z systemem wynagrodzeń
- Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej
- Wartościowanie stanowisk pracy oraz zmiany w systemie wynagrodzeń administracji rządowej
- Klient w centrum uwagi administracji
- Wdrożenie strategii szkoleniowej
- Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr poprzez realizację wdrożeń usprawniających ukierunkowanych na poprawę procesów zarządzania w administracji rządowej