Szkolenia z dostępności cyfrowej dla redaktorów stron internetowych urzędów – trwa rekrutacja
14.10.2020
Jesteś redaktorem merytorycznym lub technicznym strony internetowej urzędu? A może dopiero przygotowujesz się do tej roli? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców? Co musisz zrobić, żeby strona urzędu spełniała wymogi dostępności? Zachęcamy Cię abyś wziął udział w szkoleniu! W ciągu 3 dni dowiesz się m.in. jak przygotować i udostępnić materiały w serwisie internetowym twojego urzędu tak aby były dostępne.
Zakres tematyczny szkolenia
Program szkolenia obejmuje m.in. zagadnienia:
- Różne wymiary dostępności; obowiązki urzędów w zakresie zapewnienia dostępności wynikające z przepisów prawa krajowego i międzynarodowego
- Zalecenia WCAG
- Sposoby sprawdzania dostępności opublikowanych treści
- Prosty język a dostępność.
Rekrutacja
Rekrutacja uczestników trwa do 21 października 2020 r. Redaktorów na szkolenia zgłaszają wyłącznie urzędy za pośrednictwem indywidualnego formularza internetowego, który zostanie wysłany na adres e-mail Państwa urzędu.
Szkolenia odbędą się od 9 grudnia br. do 31 lipca 2021 r.
Kontakt
Informacji o szkoleniach udziela ich organizator – firma MDDP Akademia Biznesu:
- e-mail: redaktorzy@dostepneurzedy.pl
- telefon: +48 517 263 080.
Szkolenia organizujemy w ramach projektu „Przyjazny urząd – szkolenia z zakresu dostępności cyfrowej”.
Zachęcamy do udziału!