Trwa rekrutacja na szkolenia dla koordynatorów dostępności w służbie cywilnej
12.10.2020
Jesteś koordynatorem dostępności w urzędzie? Chcesz dowiedzieć się jak najlepiej pełnić swoją funkcję? Jakie obowiązki na tobie spoczywają? A może dopiero przygotowujesz się do tej roli? Zachęcamy Cię abyś wziął udział w szkoleniu! W ciągu 6 dni dowiesz się jak zapewnić dostępność w różnych wymiarach: architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym.
Zakres tematyczny szkolenia
Program szkolenia obejmuje m.in. zagadnienia:
- Niepełnosprawność – definicje, rodzaje oraz regulacje prawne.
- Różne wymiary dostępności – obowiązki urzędów.
- Zadania koordynatora, które wynikają z ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Skuteczna komunikacja i savoir-vivre w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami/ szczególnymi potrzebami.
Rekrutacja
Rekrutacja uczestników trwa do 16 października 2020 r. Kandydatów na szkolenia zgłaszają wyłącznie urzędy za pośrednictwem indywidualnego formularza internetowego, który zostanie wysłany na adres e-mail Państwa urzędu. Szkolenia odbędą się od 30 listopada br. do 31 lipca 2021 r.
Kontakt
Informacji o szkoleniach udziela ich organizator – firma MDDP Akademia Biznesu:
- e-mail: koordynatorzy@dostepneurzedy.pl
- telefon: + 48 503 455 189.
Szkolenia organizujemy w ramach projektu „Współpraca na rzecz dostępności – szkolenia dla koordynatorów”.
Zachęcamy do udziału!