W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, prowadzi następujące rejestry:
1.Rejestr skarg i wniosków
2.Rejestr Upoważnień i Pełnomocnictw
3.Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej 
4.Rejestr zamówień publicznych
5.Rejestr przesyłek wpływających i wychodzących  
6.Rejestr zarządzeń Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego.

Rejestry, ewidencje i wykazy prowadzone są w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną stanowiącą Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

Archiwa prowadzone są w oparciu o przepisy:
Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.);
 

{"register":{"columns":[]}}