W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Działanie 2.1. Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych

Nabór nr FERC.02.01-IP.01-001/23

FERC Priorytet II

Status: Nabór zakończony

Interwencja obejmie działania ukierunkowane na konsolidację i standaryzację usług cyfrowych.

Cel

Celem naboru jest wybór do dofinansowania projektów w zakresie: optymalizacji procesów w relacji podmiotów publicznych z obywatelem i przedsiębiorcą, tworzenia i rozwoju nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną (w tym wewnątrzadministracyjnych), cyfryzacji procesów back-office w administracji publicznej oraz budowy i rozwoju rozwiązań o charakterze horyzontalnym, usprawniających funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju.

Dla kogo

Wnioskodawcami w ramach naboru nr FERC.02.01-IP.01-001/23, prowadzonego w sposób konkurencyjny w ramach Działania 2.1 FERC, mogą być podmioty wskazane w SZOP tj.: jednostki administracji rządowej oraz jednostki im podległe lub przez nie nadzorowane, sądy i jednostki prokuratury, samorządy zawodowe.

Ponadto partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami, partnerstwa uprawnionych wnioskodawców z przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota alokacji: 696 150 723,67 ​​​​​​ PLN

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 79,71% stanowią środki UE (EFRR), a 20,29 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Harmonogram naboru

Termin naboru: 14.09.2023 r. – 30.11.2023 r. do godziny 16:59.

Sposób składania wniosków

Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego CST2021 https://wod.cst2021.gov.pl i platformy ePUAP zgodnie ze sposobem opisanym w Regulaminie wyboru projektów dla naboru nr FERC.02.01-IP.01-001/23.

Inne ważne informacje

Procedura złożenia protestu została opisana w Regulaminie wyboru projektów.

W przypadku negatywnej oceny projektu, wnioskodawcy przysługuje prawo do wniesienia protestu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wdrożeniowej oraz Regulaminie wyboru projektów.

Kontakt

Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru ION udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: 2.1ferc@cppc.gov.pl

FAQ

 

FAQ 2.1 FERC nabór I (10.10.2023 r.)

 

Materiały do pobrania - aktualne

Archiwalne wersje dokumentów

{"register":{"columns":[]}}