Biuro Dyrektora Generalnego
Koordynuje sprawy związane z zapewnieniem organizacji Ministerstwa, w tym prowadzi kancelarię główną. Odpowiada za realizację zadań z zakresu prawa pracy oraz polityki personalnej wobec osób zatrudnionych w Ministerstwie a także za organizację praktyk studenckich, praktyk absolwenckich, staży i wolontariatu. Realizuje zadania z zakresu zapewnienia ochrony danych osobowych w Ministerstwie.
Dyrektor: Sławomir Wosiński
Zastępca Dyrektora: Aneta Uśniacka
Zadania Biura:
- organizacji pracy Ministerstwa;
- prowadzenia kancelarii ogólnej;
- realizacji polityki kadrowej, w tym prowadzenia spraw wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej, pozostałych grup pracowniczych oraz kierowników organów oraz jednostek podległych Ministrowi lub nadzorowanych przez Ministra;
- koordynowania procesu wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej w Ministerstwie;
- realizacji polityki rekrutacyjnej i szkoleniowej;
- koordynacji opracowywania projektów wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów organizacyjnych;
- prowadzenia komunikacji wewnętrznej we współpracy z komórkami organizacyjnymi;
- zapewnienia ochrony danych osobowych w Ministerstwie;
- wdrażania polityki antykorupcyjnej i przeciwdziałania konfliktowi interesów w Ministerstwie;
- prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem świadczeń socjalnych pracownikom, w tym gospodarowanie środkami zakładowego funduszu socjalnego;
- organizowania praktyk studenckich, praktyk absolwenckich, staży i wolontariatu;
- prowadzenia innych spraw pozostających w zakresie właściwości Dyrektora Generalnego Ministerstwa.
Kontakt
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
e-mail: sekretariat.BDG@cyfra.gov.pl
tel. kontaktowy: 22 245 57 57