Komunikacja i marketing
Interesujesz się zagadnieniami związanymi z reklamą, marketingiem i PR? Fascynują cię media społecznościowe i ich potencjał do budowania relacji z odbiorcami? Jeśli tak, to zapraszamy do aplikowania i rozwoju swoich umiejętności na stażu w Zespole Komunikacji KPRM.
Stażysta do spraw obsługi mediów społecznościowych
Dołącz do nas, jeśli:
- jesteś studentką(em) co najmniej III roku studiów lub absolwentką(em) studiów wyższych,
- umiesz pracować w zespole,
- jesteś osobą ambitną, komunikatywną i ciekawą nowych wyzwań,
- masz łatwość pisania czytelnych tekstów i „lekkie pióro”,
- znasz media społecznościowe i narzędzia, które są przydatne przy obsłudze profili na portalach społecznościowych,
- znasz aplikacje lub programy do tworzenia i edycji grafik oraz materiałów wideo,
- potrafisz zwizualizować liczby i procesy,
- masz zdolności analityczne, potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich trafne wnioski.
Jakie zadania cię czekają:
- tworzenie treści w social media i na strony internetowe oraz moderowanie dyskusji na portalach społecznościowych,
- udział w opracowaniu strategii i planu komunikacji w mediach społecznościowych i przygotowanie do jej wdrożenia,
- monitorowanie trendów i zmian algorytmu w mediach społecznościowych,
- analiza polskiej blogosfery, trendów w ramach influencer marketingu oraz ocena ich potencjału,
- edycja oraz montaż materiałów graficznych i materiałów wideo, które są przygotowywane do publikacji na portalach społecznościowych.
Jakie umiejętności możesz nabyć podczas stażu:
Swoboda w kreowaniu inetersujących dla odbiorców postów to jeden z pierwszych widocznych elementów efektywnej strategii i profesjonalizmu w zarządzaniu profilami korporacyjnymi. Z nami zdobędziesz doświadczenie w prowadzeniu kanałów korporacyjnych w mediach społecznościowych, nauczysz się całościowo czuwać nad profilem firmowym, a także projektować i tworzyć zróżnicowany content. Udział w różnorodnych projektach da ci nowe możliwości rozwoju.
Poznajmy się
Mamy serce do cyfryzacji!
W Cyfryzacja KPRM działamy na styku obywatel – administracja państwowa. Cyfryzujemy polską administrację, aby większość spraw można było załatwić bez wychodzenia z domu – kilkoma kliknięciami, w dowolnym miejscu i czasie. To ułatwia już dziś aplikacja mObywatel, która w wielu sytuacjach zapewnia dostęp do najważniejszych dokumentów (np. dowodu osobistego, prawa jazdy, e-recepty). Pracujemy nad rozwojem kolejnych, przyjaznych i intuicyjnych usług cyfrowych, edukujemy w zakresie cyberbezpieczeństwa i walczymy z dezinformacją w sieci. Nasze działania, kampanie i projekty mają jeden cel – podnieść kompetencje cyfrowe Polaków i doprowadzić do tego, żeby dzięki cyfryzacji ludziom w Polsce żyło się lepiej. Przy tak dużej liczbie zadań i projektów niezwykle ważne jest prawidłowe komunikowanie o podejmowanych i realizowanych inicjatywach.
Masz serce do cyfryzacji? Dołącz do nas!