W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Jak założyć adres i skrzynkę do e-Doręczeń

Jak zacząć korzystać z e-Doręczeń

 Zacznij od wniosku o utworzenie Twojego adresu do e-Doręczeń:

  1. podmioty objęte wpisem do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS):

    wniosek na Biznes.gov.pl - wniosek o adres do doręczeń elektronicznych  

    wniosek o rejestrację i zmianę danych w KRS - wniosek o adres do doręczeń elektronicznych składany razem z wnioskiem o rejestrację i zmianę danych w KRS i jest odpłatny

  2. podmioty objęte wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEiDG):

    wniosek na Biznes.gov.pl  - wniosek o adres do doręczeń elektronicznych  

      wniosek o zmianę wpisu w CEiDG -  wniosek o adres do doręczeń elektronicznych  składany przy wniosku o zmianę wpisu  w CEiDG

      wniosek o założenie działalności w CEiDG - wniosek o adres do doręczeń elektronicznych  składany razem z wnioskiem o założenie działalności w CEiDG

Ważne! Gdy aktywujesz skrzynkę, będziesz otrzymywać korespondencję od podmiotów, które używają e-Doręczeń. Zapoznaj się z pouczeniem o skutkach prawnych.