W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konsultacje z przedstawicielami samorządu i Poczty Polskiej S.A. w sprawie e-Doręczeń

07.06.2024

Konsultacje z przedstawicielami samorządu i Poczty Polskiej S.A. w sprawie e-Doręczeń

W Ministerstwie Cyfryzacji 29 maja odbyło się trzecie spotkanie przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach grupy roboczej do spraw e-Doręczeń przy Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.

Tematem konsultacji były:

  • Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE),
  • Publiczna Usługa Hybrydowa (PUH).

Obie usługi świadczy operator wyznaczony (OW), czyli Poczta Polska.

Podczas spotkania przedstawiciele OW odpowiadali na pytania urzędników samorządowych.

W dyskusji poruszono kwestie dotyczące między innymi:

  • tego, jak zawierać umowy z Pocztą Polską,
  • wymagań technicznych i prawnych dla wysyłki PUH,
  • wysyłki masowej,
  • tego, jak korzystać z wyszukiwarki w Bazie Adresów Elektronicznych (BAE).

Dziękujemy za zgłaszane postulaty i sugestie zmian dotyczące e-Doręczeń. W materiałach zamieszczamy pytania uczestników spotkania i nasze odpowiedzi.

Materiały

Pytania i odpowiedzi ze spotkania 29.05.2024
Pytania​_i​_odpowiedzi​_ze​_spotkania​_29052024.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}