Konsultacje z przedstawicielami samorządu i Poczty Polskiej S.A. w sprawie e-Doręczeń
07.06.2024
W Ministerstwie Cyfryzacji 29 maja odbyło się trzecie spotkanie przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ramach grupy roboczej do spraw e-Doręczeń przy Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.
Tematem konsultacji były:
- Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE),
- Publiczna Usługa Hybrydowa (PUH).
Obie usługi świadczy operator wyznaczony (OW), czyli Poczta Polska.
Podczas spotkania przedstawiciele OW odpowiadali na pytania urzędników samorządowych.
W dyskusji poruszono kwestie dotyczące między innymi:
- tego, jak zawierać umowy z Pocztą Polską,
- wymagań technicznych i prawnych dla wysyłki PUH,
- wysyłki masowej,
- tego, jak korzystać z wyszukiwarki w Bazie Adresów Elektronicznych (BAE).
Dziękujemy za zgłaszane postulaty i sugestie zmian dotyczące e-Doręczeń. W materiałach zamieszczamy pytania uczestników spotkania i nasze odpowiedzi.
Materiały
Pytania i odpowiedzi ze spotkania 29.05.2024Pytania_i_odpowiedzi_ze_spotkania_29052024.pdf 0.18MB