W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Poznaj najnowsze zrealizowane działania informacyjno-promocyjne w Programie Infrastruktura i Środowisko, część energetyczna

16.12.2022

Zobacz jak ważna jest informacja i promocja w Programie Infrastruktura i Środowisko.

Poznaj najnowsze zrealizowane działania informacyjno-promocyjne w Programie Infrastruktura i Środowisko, część energetyczna

Wychodząc naprzeciw obowiązkom informowania o wsparciu z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, przeprowadziliśmy w ostatnim czasie szereg działań w tym zakresie.

„Należy pamiętać, że korzystając z unijnego wsparcia mamy nie tylko prawo, ale i obowiązek, aby o tym informować. Wszyscy obywatele Unii Europejskiej mają prawo wiedzieć, jak wydawane są pieniądze publiczne. Dlatego UE wymaga informowania opinii publicznej, uczestników i odbiorców projektów, o tym, że dane przedsięwzięcie było możliwe między innymi dzięki unijnej pomocy finansowej.” 

Poniżej przedstawiamy Państwu przykłady wybranych działań (kampanii informacyjno-promocyjnych) realizowanych przez Departament Funduszy Europejskich w internecie.

Zachęcamy do zapoznania się z nimi i odwiedzenia naszych stron. Jesteśmy przekonani, że każdy z Państwa, znajdzie w opisywanych treściach zagadnienia, które go zainteresują.

  1. Kampania – Zobacz, jak Fundusze Europejskie wspierają polską energetykę. 
    Celem kampanii była promocja efektów realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich w sektorze energetyka.

Zachęcamy Państwa do odwiedzin strony. Więcej szczegółów dotyczących tej tematyki.

  1. Kampania promująca Projekt Doradztwa Energetycznego. My doradzamy – Ty oszczędzasz.

Celem kampanii było zachęcenie obywateli do skorzystania z bezpłatnej pomocy specjalistów, w tym jak skutecznie oszczędzać energię elektryczną.

Więcej szczegółów dotyczącej tej tematyki.

  1. Kampania poświęcona Programowi „Mój Prąd” – Korzystaj z energii słonecznej. Zyskaj dofinansowanie.
    Celem kampanii była promocja Programu Mój Prąd oraz zachęcenie do składania wniosków o dofinansowanie.

Zachęcamy Państwa do odwiedzin strony. Więcej szczegółów dotyczących tej tematyki.

oraz Mój Prąd

MKiŚ przeprowadziło także działania prezentujące efekty realizacji projektów w s. energetyka w radio/ emisja 30 sek. spotu:

– w ramach pierwszej kampanii w dn. 27.06-03.07 w stacjach Radio ZET, Antyradio i Meloradio spot został wyemitowany 77 razy, co zapewniło dotarcie do ponad 4 mln odbiorców,

- w ramach drugiej kampanii w dn. 17.10-23.10 w stacji RMF FM spot został wyemitowany 18 razy, co zapewniło dotarcie do ponad 4 mln odbiorców.


Jednocześnie przypominamy o obowiązkach informacyjnych Beneficjentów realizujących swoje projekty przy wsparciu z Funduszy Europejskich.

{"register":{"columns":[]}}