Poznaj najnowsze zrealizowane działania informacyjno-promocyjne w Programie Infrastruktura i Środowisko, część energetyczna
16.12.2022
Zobacz jak ważna jest informacja i promocja w Programie Infrastruktura i Środowisko.
Wychodząc naprzeciw obowiązkom informowania o wsparciu z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, przeprowadziliśmy w ostatnim czasie szereg działań w tym zakresie.
„Należy pamiętać, że korzystając z unijnego wsparcia mamy nie tylko prawo, ale i obowiązek, aby o tym informować. Wszyscy obywatele Unii Europejskiej mają prawo wiedzieć, jak wydawane są pieniądze publiczne. Dlatego UE wymaga informowania opinii publicznej, uczestników i odbiorców projektów, o tym, że dane przedsięwzięcie było możliwe między innymi dzięki unijnej pomocy finansowej.”
Poniżej przedstawiamy Państwu przykłady wybranych działań (kampanii informacyjno-promocyjnych) realizowanych przez Departament Funduszy Europejskich w internecie.
Zachęcamy do zapoznania się z nimi i odwiedzenia naszych stron. Jesteśmy przekonani, że każdy z Państwa, znajdzie w opisywanych treściach zagadnienia, które go zainteresują.
- Kampania – Zobacz, jak Fundusze Europejskie wspierają polską energetykę.
Celem kampanii była promocja efektów realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich w sektorze energetyka.
Zachęcamy Państwa do odwiedzin strony. Więcej szczegółów dotyczących tej tematyki.
- Kampania promująca Projekt Doradztwa Energetycznego. My doradzamy – Ty oszczędzasz.
Celem kampanii było zachęcenie obywateli do skorzystania z bezpłatnej pomocy specjalistów, w tym jak skutecznie oszczędzać energię elektryczną.
Więcej szczegółów dotyczącej tej tematyki.
- Kampania poświęcona Programowi „Mój Prąd” – Korzystaj z energii słonecznej. Zyskaj dofinansowanie.
Celem kampanii była promocja Programu Mój Prąd oraz zachęcenie do składania wniosków o dofinansowanie.
Zachęcamy Państwa do odwiedzin strony. Więcej szczegółów dotyczących tej tematyki.
oraz Mój Prąd
MKiŚ przeprowadziło także działania prezentujące efekty realizacji projektów w s. energetyka w radio/ emisja 30 sek. spotu:
– w ramach pierwszej kampanii w dn. 27.06-03.07 w stacjach Radio ZET, Antyradio i Meloradio spot został wyemitowany 77 razy, co zapewniło dotarcie do ponad 4 mln odbiorców,
- w ramach drugiej kampanii w dn. 17.10-23.10 w stacji RMF FM spot został wyemitowany 18 razy, co zapewniło dotarcie do ponad 4 mln odbiorców.