W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Poznaj najnowsze zrealizowane działania informacyjno-promocyjne w Programie Infrastruktura i Środowisko, część środowiskowa

16.12.2022

Zobacz jak ważna jest informacja i promocja w Programie Infrastruktura i Środowisko.

Poznaj najnowsze zrealizowane działania informacyjno-promocyjne w Programie Infrastruktura i Środowisko, część środowiskowa

Wychodząc naprzeciw obowiązkom informowania o wsparciu z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, przeprowadziliśmy w ostatnim czasie szereg działań w tym zakresie.

„Należy pamiętać, że korzystając z unijnego wsparcia mamy nie tylko prawo, ale i obowiązek, aby o tym informować. Wszyscy obywatele Unii Europejskiej mają prawo wiedzieć, jak wydawane są pieniądze publiczne. Dlatego UE wymaga informowania opinii publicznej, uczestników i odbiorców projektów, o tym, że dane przedsięwzięcie było możliwe między innymi dzięki unijnej pomocy finansowej.” 

Poniżej przedstawiamy Państwu przykłady wybranych działań (kampanii informacyjno-promocyjnych) realizowanych przez Departament Funduszy Europejskich w Internecie.

Zachęcamy do zapoznania się z nimi i odwiedzenia naszych stron. Jesteśmy przekonani, że każdy z Państwa, znajdzie w opisywanych treściach zagadnienia, które go zainteresują.

  1. Kampania – Zobacz na własne oczy, jak Fundusze Europejskie wspierają Parki Narodowe.
    Celem kampanii było przybliżenie odbiorcom przykładowych (często nowoczesnych czy wręcz innowacyjnych) projektów, których realizacja, na terenach Polskich Parków Narodowych, możliwa była dzięki wsparciu z Funduszy Europejskich.

Wsparcie dotyczy takich form, jak:


Więcej szczegółów dotyczących tej tematyki znajdziecie Państwo na stronie.

Być może dostępne na stronie treści, zainspirują Państwa do zaplanować ciekawe wyjazdy wraz z rodziną lub przyjaciółmi.

  1. Kampania – Chronimy cenne gatunki dzięki środkom z Funduszy Europejskich.
    Celem kampanii było przybliżenie tematyki gatunków zagrożonych wyginięciem lub bliskich zagrożenia i uwrażliwienie odbiorców na ich trudny los.
    Na potrzeby omawianej kampanii na stronie MKiŚ stworzona została zakładka przedstawiająca losowo wybrane projekty, realizowane na rzecz ochrony wspomnianych gatunków.

Więcej szczegółów dotyczących tej tematyki na stronie.

MKiŚ przeprowadziło także działania w radio prezentujące efekty realizacji projektów w s. środowisko:

  • w ramach pierwszej kampanii w dn. 04.07-10.07 w stacjach Radio ZET, Antyradio i Meloradio spot został wyemitowany 104 razy, co zapewniło dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców;
  • w ramach drugiej kampanii w dn. 24.10-30.10 w stacji RMF FM spot został wyemitowany 21  razy, co zapewniło dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców.


Jednocześnie przypominamy o obowiązkach informacyjnych Beneficjentów realizujących swoje projekty przy wsparciu z Funduszy Europejskich.

{"register":{"columns":[]}}