Oferta szkoleń CEA organizowanych centralnie (luty – czerwiec 2024)
29.01.2024
Szanowni Państwo
Dyrektorzy i Nauczyciele Szkół Artystycznych
Centrum Edukacji Artystycznej z przyjemnością ogłasza ofertę szkoleń organizowanych centralnie dla dyrektorów i nauczycieli szkół i placówek artystycznych na okres luty – czerwiec 2024 r.
W nadchodzącym semestrze zapraszamy na szkolenia w formie zdalnej i stacjonarnej. Informacja dotycząca formy szkolenia zawarta jest w harmonogramie i opisie. Prosimy o zwrócenie uwagi na formę szkolenia przy zgłaszaniu uczestnika.
Rekrutacja prowadzona będzie w trzech etapach zgodnie z poniższym harmonogramem:
- Rekrutacja na luty i marzec: od 1 lutego 2024 r.
- Rekrutacja na kwiecień: od 4 marca 2024 r.
- Rekrutacja na maj i czerwiec: od 8 kwietnia 2024 r.
Zgłoszenia przyjmujemy od godziny 9.00 za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Rejestracji – Doskonalenie Nauczycieli.
Zgłoszenia udziału przesyłane za pośrednictwem wiadomości e-mail przez szkoły lub nauczycieli nie będą rozpatrywane.
Pytania dotyczące oferty szkoleń oraz funkcjonowania Elektronicznego Systemu Rejestracji prosimy kierować na adres: rejestracja@cea-art.pl.
Zapraszamy do korzystania z oferty.
Materiały
Harmonogram szkoleń organizowanych centralnie przez CEA (luty - czerwiec 2024)Harmonogram_szkoleń_organizowanych_centralnie_przez_CEA_luty_czerwiec_2024.pdf 0.22MB Zasady korzystania ze szkoleń zdalnych CEA luty - czerwiec 2024
Zasady_korzystania_ze_szkoleń_zdalnych_CEA_luty_czerwiec_2024.pdf 0.11MB 1. PKD Ocenianie, klasyfikowanie i promowanie uczniów
1_PKD_Ocenianie_klasyfikowanie_i_promowanie_uczniów.pdf 0.15MB 2. Szkolenie dla nauczycieli szkół muzycznych Podstawy projektowania graficznego
2_Szkolenie_dla_nauczycieli_szkół_muzycznych_Podstawy_projektowania_graficznego.pdf 0.16MB 3. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią orzeczeniem w szkole artystycznej
3_Dostosowanie_wymagań_edukacyjnych_dla_ucznia_z_opinią_orzeczeniem_w_szkole_artystycznej.pdf 0.16MB 4. Budowanie samoświadomości w pracy nauczyciela-wychowawcy w szkole artystycznej
4_Budowanie_samoświadomości_w_pracy_nauczyciela-wychowawcy_w_szkole_artystycznej.pdf 0.16MB 5. Zasoby internetowe w pracy nauczyciela instrumentu
5_Zasoby_internetowe_w_pracy_nauczyciela_instrumentu.pdf 0.16MB 6. Programy nauczania - tworzenie i modyfikacja, szkoły plastyczne
6_Programy_nauczania_-_tworzenie_i_modyfikacja,_szkoły_plastyczne.pdf 0.15MB 7. Technika Alexandra - od świadomości myśli i ciała do swobody w ruchu i podczas gry
7_Technika_Alexandra_od_świadomości_myśli_i_ciała_do_swobody_w_ruchu_i_podczas_gry.pdf 0.15MB 8. Jak być dobrym mentorem w szkole artystycznej. Wprowadzenie do mentoringu. Standardy narzędzia praktyka
8_Jak_być_dobrym_mentorem_w_szkole_artystycznej_Wprowadzenie_do_mentoringu_Standardy_narzędzia_praktyka.pdf 0.16MB 9. Techniki malarstwa ściennego mozaika, sgraffito, technika krzemionkowa, technika akrylowa
9_Techniki_malarstwa_ściennego_mozaika_sgraffito_technika_krzemionkowa_technika_akrylowa.pdf 0.18MB 10. PKD Finanse szkoły, dla której organem prowadzącym jest MKiDN oraz rozwiązywanie konfliktów i skarg
10_PKD_Finanse_szkoły_dla_której_organem_prowadzącym_jest_MKiDN_oraz_rozwiązywanie_konfliktów_i_skarg.pdf 0.16MB 11. Ocenianie kształtujące w szkole artystycznej
11_Ocenianie_kształtujące_w_szkole_artystycznej.pdf 0.15MB 12. Cisza w muzyce
12_Cisza_w_muzyce.pdf 0.16MB 13. Awans zawodowy nauczyciela w szkole artystycznej dotychczasowa ścieżka awansu zawodowego
13_Awans_zawodowy_nauczyciela_w_szkole_artystycznej_dotychczasowa_ścieżka_awansu_zawodowego.pdf 0.16MB 14. Kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się nauczyciela z rodzicem
14_Kształtowanie_umiejętności_skutecznego_porozumiewania_się_nauczyciela_z_rodzicem.pdf 0.16MB 15. Awans zawodowy nauczyciela w szkole artystycznej nowa ścieżka awansu zawodowego
15_Awans_zawodowy_nauczyciela_w_szkole_artystycznej_nowa_ścieżka_awansu_zawodowego.pdf 0.16MB 16. STACJONARNE Technika Alexandra - od świadomości myśli i ciała do swobody w ruchu i podczas gry
16_STACJONARNE_Technika_Alexandra_od_świadomości_myśli_i_ciała_do_swobody_w_ruchu_i_podczas_gry.pdf 0.15MB 17. PKD Prawo i praktyka cz. 2
17_PKD_Prawo_i_praktyka_cz_2.pdf 0.15MB 18. Relacje w szkole artystycznej – Jak wykorzystać mediacje w prowadzeniu trudnych rozmów i sytuacji konfliktowych
18_Relacje_w_szkole_artystycznej_Jak_wykorzystać_mediacje_w_prowadzeniu_trudnych_rozmów_i_sytuacji_konfliktowych.pdf 0.16MB 19. Wymagania edukacyjne jako przykład indywidualizacji pracy z uczniem
19_Wymagania_edukacyjne_jako_przykład_indywidualizacji_pracy_z_uczniem.pdf 0.16MB 20. Zaburzenia wieku rozwojowego uczniów szkoły artystycznej
20_Zaburzenia_wieku_rozwojowego_uczniów_szkoły_artystycznej.pdf 0.15MB 21. Materia zdarzeń wizualnych
21_Materia_zdarzeń_wizualnych.pdf 0.16MB 22. PKD Organizacja i planowanie pracy szkoły
22_PKD_Organizacja_i_planowanie_pracy_szkoły.pdf 0.15MB 23. Gdy uczniom się nie chce motywowanie uczniów do nauki w szkole artystycznej
23_Gdy_uczniom_się_nie_chce_motywowanie_uczniów_do_nauki_w_szkole_artystycznej.pdf 0.16MB 25. Nadzór pedagogiczny. Wnioski i wyniki z nadzoru pedagogicznego
25_Nadzór_pedagogiczny_Wnioski_i_wyniki_z_nadzoru_pedagogicznego.pdf 0.15MB 26. Praca z dzieckiem wysoko wrażliwym w szkole artystycznej
26_Praca_z_dzieckiem_wysoko_wrażliwym_w_szkole_artystycznej.pdf 0.15MB