W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

BLIK bez kodu

Wprowadzenie tej usługi jako nowego sposobu realizowania płatności sprawia, że podczas płacenia nie trzeba podawać kodu BLIK w mObywatelu 2.0. Płatność można potwierdzić szybciej i wygodniej w swojej apce bankowej. Tym samym to intuicyjne rozwiązanie oszczędza czas użytkownika.

BLIK bez kodu.

Założenia projektu:

  1. Możliwość włączenia opcji podczas płacenia kodem BLIK. Integracja BLIK-a z aplikacją mObywatel 2.0 ułatwia zarządzanie finansami i oszczędza czas, umożliwiając potwierdzenie płatności jednym kliknięciem.
     
  2. Stworzenie intuicyjnego i zrozumiałego interfejsu usługi.


Wyzwania projektowe:

  1. Stworzenie rozwiązania, które będzie dobrym przykładem dla innych instytucji.
     
  2. Dostosowanie się do wytycznych dostarczonych przez Polski Standard Płatności (BLIK).
     
  3. Zachowanie spójności z dotychczasowymi rozwiązaniami w mObywatelu 2.0. 
     

Jak odpowiedzieliśmy na te wyzwania:

  • Świecimy przykładem

    Na podstawie analizy biznesowej i wymagań technicznych zaprojektowaliśmy wstępne rozwiązanie.

    Następnie skupiliśmy się na doprecyzowaniu komunikacji z projektantami treści. Był to dla nas ważny aspekt projektu, ponieważ chcieliśmy, aby funkcja była zrozumiała i prosta w obsłudze dla potencjalnego odbiorcy.

     
  • Dokładna analiza wymagań

    W zespołach deweloperskich kluczowe jest stosowanie elastycznych rozwiązań, które  zwiększają efektywność pracy.

    Zadbaliśmy o to, aby współpraca ze wszystkimi uczestnikami projektu realizowała wysokie standardy wyznaczane w Centralnym Ośrodku Informatyki. Dodatkowo jasno przydzieliliśmy zadania i ustaliliśmy harmonogram. To ułatwiło śledzenie postępów prac.

     
  • Zrozumiała obsługa

    Tworząc produkt, korzystaliśmy z naszych rozwiązań z Design Systemu, czyli swego rodzaju instrukcji dla projektantów, która mówi, jak mają tworzyć, by efekt ich prac był spójny z resztą aplikacji i estetyczny. Dzięki temu nowa funkcja jest zgodna z usługą ePłatności.

    Korzystaliśmy również ze sprawdzonych rozwiązań projektowych i branżowych obecnych na rynku, aby nie tworzyć nieprzetestowanych oraz skomplikowanych koncepcji. Podczas projektowania duży nacisk kładliśmy na usability, czyli przyjemność i łatwość poruszania się po interfejsie.



    Obecnie efekt naszej pracy wygląda tak:

    ZOBACZ MAKIETĘ
{"register":{"columns":[]}}