W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podniesienie jakości procesów decyzyjnych w administracji rządowej poprzez wykorzystanie potencjału środowisk naukowych i eksperckich

Projekt zrealizowany w ramach Działania 5.1 „Wzmocnienie potencjału administracji rządowej”, Poddziałania 5.1.1 „Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Cel projektu

W grudniu 2011 r. zakończono realizację projektu, którego celem ogólnym było usprawnienie mechanizmów decyzyjnych funkcjonujących w administracji rządowej, a w konsekwencji sprawne i efektywne nią zarządzanie. Cel ten był realizowany poprzez zdiagnozowanie oraz analizę systemów podejmowania decyzji w administracji rządowej oraz wypracowanie nowoczesnych standardów, praktyk oraz mechanizmów współpracy z ekspertami, a także publicznymi i niepublicznymi ośrodkami zajmującymi się badaniami i analizami dotyczącymi spraw publicznych. Nowoczesne standardy, praktyki oraz mechanizmy współpracy w powyższym zakresie upowszechniono w trakcie szkoleń przeznaczonych dla pracowników urzędów administracji rządowej. Ich efektem jest wzmocnienie, racjonalizacja, wzrost efektywności administracji rządowej oraz sprawniejsze zarządzanie strategiczne.

Grupa docelowa

Projekt adresowany był do urzędów administracji rządowej i ich pracowników.
Wsparciem w ramach projektu objętych zostało w szczególności:

  • 62 urzędy, w których wdrożone zostały mechanizmy współpracy ze środowiskami eksperckimi wspierającymi proces decyzyjny,
  • 1092 uczestników szkoleń,
  • 500 urzędów administracji rządowej poprzez udostępnienie raportów opracowanych w rezultacie przeprowadzonych analiz.

Termin realizacji projektu

1.04.2009 r. – 31.12.2011 r.

Budżet projektu

3 237 245,30 PLN

Materiały

Informacja o projekcie
Informacja o projekcie.pdf 0.13MB
Raport z badań
Raport z badań.pdf 5.05MB
Raport końcowy
Raport końcowy.pdf 3.55MB
Final report
Final report.pdf 3.33MB
Poradnik dla administracji publicznej
Poradnik dla administracji publicznej.pdf 4.38MB
Wytyczne Szefa Służby Cywilnej
Wytyczne Szefa Służby Cywilnej.pdf 2.02MB
Prezentacje – konferencja
Prezentacje – konferencja.pdf 1.57MB
{"register":{"columns":[]}}