W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2020

Materiały

Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „Pomorscy Partnerzy w e­Rozwoju” nr POWR.02.18.00-00-0005/17
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0005'17.pdf 0.68MB
Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „Standardy Obsługi Inwestora w Województwie Lubelskim”, nr POWR.02.18.00-00-0005/19
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0005'19.pdf 0.51MB
Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „Urzędy Powiatu Bytowskiego gotowe na świadczenie elektronicznych usług publicznych”, nr POWR.02.18.00-00-0006/17
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0006'17.pdf 0.70MB
Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim”, nr POWR.02.18.00-00-0006/19
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0006'19.pdf 0.73MB
Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „E-rozrachunki, e-podatki, e-opłaty – wysoka jakość usług, kompetencje i elektronizacja administracji samorządowej”, nr POWR.02.18.00-00-0023/17
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0023'17.pdf 0.68MB
Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „Nowoczesna Cyfrowa Gmina” nr POWR.02.18.00-00-0037/17
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0037'17.pdf 0.69MB
Informacja o wynikach kontroli z kontroli planowej projektu „Akcelerator eRozwoju JST”, nr POWR.02.18.00-00-0070/16
informacja​_o​_wynikach​_kontroli​_projektu​_0070'16.pdf 0.51MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.12.2022 14:06 Piotr Świątkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Bardzał
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
2020 1.0 15.12.2022 14:06 Piotr Świątkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}