Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry
Departament Zdrowia
-
rejestr osób uprawnionych do świadczeń na podstawie ustawy o wynagrodzeniach osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe,
-
rejestr umów dotyczących przekazywania przez Ministra środków finansowych zakładom opieki zdrowotnej MSWiA lub innym jednostkom.
Biuro Administracyjne
-
rejestr nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie i użytkowaniu Ministerstwa
Departament Zezwoleń i Koncesji
-
rejestr nabytych lub objętych przez cudzoziemców nieruchomości, udziałów lub akcji bez konieczności uzyskiwania zezwolenia, a także na podstawie wydanego przez ten organ zezwolenia,
-
rejestr wydanych zezwoleń na nabywanie nieruchomości w Rzeczypospolitej Polskiej przez cudzoziemców oraz na nabywanie lub obejmowanie przez cudzoziemców akcji lub udziałów w spółkach prawa handlowego z siedzibą w Rzeczypospolitej Polskiej, będących właścicielami lub użytkownikami wieczystymi nieruchomości.
Biuro Ministra
-
rejestr spraw wpływających do komórki, w tym rejestr skarg i wniosków,
-
rejestr interpelacji, zapytań, dezyderatów, interwencji i oświadczeń poselskich i senatorskich oraz wystąpień Rzecznika Praw Obywatelskich i Rzecznika Praw Dziecka.
Departament Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych
- rejestr gmin, na których obszarze używane są nazwy w języku mniejszości
- urzędowy rejestr gmin
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
- rejestr decyzji i zarządzeń Dyrektora Generalnego,
- rejestr upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora Generalnego.
Departament Porządku Publicznego
- rejestr statków powietrznych lotnictwa służb porządku publicznego
Prowadzenie rejestru wynika z art. 44 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo Lotnicze oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
z dnia 3 grudnia 2002 r. w sprawie prowadzenia rejestru statków powietrznych lotnictwa służb porządku publicznego.
- rejestr lotnisk i lądowisk lotnictwa służb porządku publicznego
Prowadzenie rejestru wynika z art. 60 ust. 1 ustawy Prawo lotnicze
oraz zarządzenia Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 stycznia 2012 r.
w sprawie rejestru lotnisk i lądowisk lotnictwa służb porządku publicznego.
Ewidencje
Departament Administracji Publicznej
-
ewidencja osób wyróżnionych Odznaką Honorową za Zasługi dla Samorządu Terytorialnego
Departament Kontroli
- ewidencja spraw załatwianych na podstawie wystąpień podmiotów wykonujących działalność lobbingową
Biuro Administracyjne
-
ewidencja zagospodarowania pomieszczeń w obiektach Ministerstwa
Biuro Finansowe
-
ewidencja ilościowo-wartościowa środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia Ministerstwa
-
ewidencja księgowa Ministerstwa
-
ewidencja ilościowo-wartościowa środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych użytkowanych w komórkach organizacyjnych Ministerstwa
-
ewidencja ilościowo-wartościowa obcych składników majątku będących w użytkowaniu komórek organizacyjnych Ministerstwa
-
ewidencja ilościowo-wartościowa środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych będących w użytkowaniu innych jednostek
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
-
ewidencja pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Dyrektora Generalnego
Departament Porządku Publicznego
-
ewidencja przeszkód lotniczych pozostających we właściwości ministra właściwego do spraw wewnętrznych
Ewidencja prowadzona jest zgodnie z art. 871 ust. 3 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze oraz § 58 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
12 stycznia 2021 r. w sprawie przeszkód lotniczych, powierzchni ograniczających przeszkody oraz urządzeń o charakterze niebezpiecznym.
W ewidencji przeszkód lotniczych pozostających we właściwości ministra właściwego do spraw wewnętrznych nie zaewidencjonowano wpisów.
Archiwa
Departament Prawny
W zasobach archiwalnych znajdują się :
- Dzienniki Urzędowe MSW i MSWiA od 1955 r.,
- zarządzenia i decyzje normatywne wydane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji od 1990 r. (kopie powyższych aktów normatywnych udostępnia się osobom fizycznym i prawnym na ich wniosek).
- Pierwsza publikacja:
- 20.08.2019 15:06 Joanna Ćmiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Komunikacji Społecznej
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rejestry, ewidencje, archiwa | 25.0 | 02.03.2023 15:39 Piotr Świątkowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 24.0 | 03.01.2023 08:39 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 23.0 | 02.01.2023 15:43 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 22.0 | 23.12.2022 10:58 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 21.0 | 23.12.2022 10:58 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 20.0 | 21.10.2022 16:12 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 19.0 | 21.10.2022 16:03 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 18.0 | 20.10.2022 16:01 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 17.0 | 20.10.2022 15:59 Malwina Rysak |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 16.0 | 01.07.2022 11:58 Piotr Świątkowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 15.0 | 17.06.2022 10:40 Karolina Ołtarzewska |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 14.0 | 01.06.2022 15:48 Karolina Ołtarzewska |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 13.0 | 20.05.2022 13:41 Piotr Świątkowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 12.0 | 20.05.2022 13:38 Alicja Zakrzewska |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 11.0 | 17.05.2022 14:06 Karolina Ołtarzewska |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 10.0 | 07.04.2022 14:00 Piotr Świątkowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 9.0 | 07.04.2022 13:59 Piotr Świątkowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 8.0 | 31.10.2019 15:06 Joanna Ćmiel |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 7.0 | 21.08.2019 08:30 Adam Nowakowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 6.0 | 21.08.2019 08:29 Adam Nowakowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 5.0 | 21.08.2019 08:28 Adam Nowakowski |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 4.0 | 20.08.2019 15:10 Joanna Ćmiel |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 3.0 | 20.08.2019 15:09 Joanna Ćmiel |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 2.0 | 20.08.2019 15:08 Joanna Ćmiel |
Rejestry, ewidencje, archiwa | 1.0 | 20.08.2019 15:06 Joanna Ćmiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP