Prace informatyczne dotyczące systemu „Terra”, w tym asysta techniczna i konserwacja systemu
Postępowanie nr: BF-WPP.2374.2.10.DZiK.MZ/2023
Informacja o udzieleniu zamówienia została zamiszczona pod niżej wskazanym linkiem:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/100051/details
Postępowanie pn. „Prace informatyczne dotyczące systemu „Terra”, w tym asysta techniczna i konserwacja systemu”, prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl
Przed upływem terminu składania ofert dokumentacja dostępna jest pod linkiem:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mswia/demand/notice/public/100051/details
Po upływie terminu składania ofert Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją postępowania na Platformie w zakładce „Archiwalne”. Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace - INSTRUKCJA WYKONAWCY [Konto BASIC - Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]” dostępne pod adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl w zakładce Baza wiedzy/Plany zamówień publicznych. Założenie konta BASIC wystarczającego do złożenia oferty oraz korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
• pod numerem telefonu: +48 (22) 25 72 223
• adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl